• לאחרונה
מתלים מעיל קיר הר קיר הר -תכליתי וו אחסון יציב בסגנון פסטורלי קולב מעיל שחור קולב עמיד עיר עמידה נוף

מתלים מעיל קיר הר קיר הר -תכליתי וו אחסון יציב בסגנון פסטורלי קולב מעיל שחור קולב עמיד עיר עמידה נוף

ILS 164.70

כמות סחורה
זמין

מתלה מעיל רכוב על קיר מנצל את הקיר הבלתי מנוצל , ניתן להרכיב אותו בכל מקום של הבית, המסדרון, המטבח, האמבטיה, הבר וכן הלאה לארגן את חדרי הפנים והחוץ שלך בצורה מסודרת. וו זה מיועד לתליית בגדים, יש לו קולבים גמישים מרובים. קולב זה מעוצב עם שלושה חורי הרכבה, וקיר רכוב זה מעשי ויציב. הוא עשוי מבטוח ABS באיכות גבוהה, בטוח וידידותי לסביבה. זה בסגנון הפסטורלי, קישוט ביתי מסוגנן ונפלא. עיצוב אלגנטי ומעשי, מתלה וו מרפסת מעודן בעבודת יד, רכוב על קיר, יכול למקסם את שטח החדר שלך ולשמור על דברים מסודרים. ספציפית : צבע : סחיטה : Absstyle : פסטורליזציה : בערך 50 x 3.5 x 15 ס"מ ל : סלון, חדר שינה וכו ' . אריזה כלולה : 1 מחשב X x תיאור : הערה : 1. אנא אפשר סטייה קלה למדידה .2 משלוח, הפריט עלול לפגוע במעבר, אם נזק הפריט, PLS פנה אלינו ראשית מיד לפני שתשאיר משוב, תודה על הבנתך.

מאפייני הסחורה

Color:
black
Material:
ABS
Style:
pastoral
Size:
about 50 x 3.5 x 15cm
Suitable for:
living room, bedroom, etc.
Package included:
1 pc x hook:
Description:
Note:
1.Please allow slight deviation for the measurement.:
2.Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures,thanks for understanding.:
3.Due to shipping, the item may damage in transit, if the item damage, pls contact us firstly immediately before leave feedback, thanks for your understanding :

קונים כמו שהם אוהבים