• לאחרונה
חשמלי יכול פותחן בטוח אוטומטי יכול פותחן חלק קצה מסעדה יכול פותחן שף של הבחירה הטובה ביותר הטוב ביותר

חשמלי יכול פותחן בטוח אוטומטי יכול פותחן חלק קצה מסעדה יכול פותחן שף של הבחירה הטובה ביותר הטוב ביותר

ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

חומר : עשוי מפלסטיק שרירי הבטן. מופעל על ידי 2 א. א. סוללות (לא כלול). כל המוצרים שלנו עברו את תעודת הספירה. אוטומטי יכול פותחן - פתוח פחיות, בקבוקים, פחיות וצנצנות עם אחד מגע, מקצועי לקשישים, דלקת ידיים ומסעדות. זה אופנתי מטבח תשמיש מקלות לכל יכול ופותח אותו באופן אוטומטי בשניות. אנו ממליצים לך לשים כמה יד לחץ על למעלה של פותחן כדי להפוך את יכול פותחן קל יותר להיצמד פחיות על ידי עצמו. חתכים סביב צד של יכול : כדי להסיר קצוות חדים ומסוכנים, יצירת בקלות ניתן לאטימה חוזרת מכסה עם קצה חלק. אידיאלי לכיסוי אוכל בזמן הכנת ארוחה. קל לניקוי : לנגב עם מטלית לחה לניקוי. שימו לב כי ערכת הסוללות אינה נשטפת. קטן וקל. צבע לבן.מפרט : חומר : עשוי שרירי בטן.משקל : 280 גרם חשמלי יכול פותחלהתחיל ולהפסיק בכל פעם שאתה רוצה עם רק אחד מגע, את חשמלי יכול פותחן יהיה באופן אוטומטי לפתוח פחיות שלך בשניות. המכסה הקטן אך החזק פותח כל מכסה פח, בין אם קטן, בינוני או גדול-והוא חותך מהצד כך שלא ישאיר קצוות חדים.מבצע של פותחן יכול.שלב 1. הנח את פותחן הפחים על גבי הפחית כשהקצה ממוקם בחריץ שבין החותך לגלגל ההנעה.שלב 2. לחץ ושחרר את הכפתור למשך כשנייה, ואז פותחן הפחים יתחיל לחתוך את צד הפחית.שלב 3. כאשר לחתוך הוא מלא, מייד לחץ על כפתור כדי להפוך את חותך.שלב 4. ודא שהחותך מתאפס למצב ההתחלה והמנוע נעצר. ואז הרם את פותחן הפחית מהפחית.הערה : 1. אם הסוללות ריקות, לא ניתן לשחרר את הפחית על ידי לחיצה על הכפתור. החלק לאחור את דלת הסוללה והחלף 2 סוללות א.א. פותחן יכול להיות לחתוך עוד יותר. זכור להחליף את הסוללה.2. פחיות עם תפרים כבדים וקצוות לא אחידים יכול לחסום את פותחן יכול. כאשר זה קורה, בצע את ההליך לעיל כדי לשחרר את הפחית.3. כאשר את יכול הוא תקוע, אנא לחץ על לבן כפתור בחלק העליון של יכול פותחן.היקף המסירה : 1 פותחן פחיות חשמלי.

מאפייני הסחורה

Material:
made of ABS.
Weight:
280 g.
Electric can opener:
Start and stop whenever you want with just one touch, the electric can opener will automatically open your cans in seconds. The small but powerful lid opens every can lid, whether small, medium or large - and it cuts from the side so that it does not leave any sharp edges.:
Operation of the can opener.:
Step 1. Place the can opener on top of the can with the edge positioned in the groove between the cutter and the drive wheel.:
Step 2. Press and release the button for about a second, then the can opener will start cutting the side of the can.:
Step 3. When the cut is complete, immediately press the button to reverse the cutter.:
Step 4. Make sure the cutter is reset to the start position and the motor stops. Then lift the can opener off the can.:
Note:
1. If the batteries are empty, the can cannot be released by pressing the button. Slide back the battery door and replace 2 AA batteries. The can opener should be cut further. Remember to replace the battery.:
2. Cans with heavy seams and uneven edges can block the can opener. When this happens, follow the procedure above to release the can.:
3. When the can is stuck, please press the white button on the top of the can opener.:
Scope of delivery:
1 x electric can opener. :

קונים כמו שהם אוהבים