• לאחרונה
5 פעמים מגדלת משקפיים שולחן עבודה מיני עדשת זקן קריאת נייד אופטי זכוכית חותמת מטבע זיהוי שקע זכוכית

5 פעמים מגדלת משקפיים שולחן עבודה מיני עדשת זקן קריאת נייד אופטי זכוכית חותמת מטבע זיהוי שקע זכוכית

ILS 0.67

כמות סחורה
זמין

זכוכית מגדלת מיני כיס זהמציעה הגדלה פי 5. בהירות גבוהה : אידיאלי להצגת פרטים קטנים בספרים,עיתונים,מגזינים,מפות,אלקטרוניקה,מיניאטורות,תכשיטים, בקבוקי הגלולה, תחביבים ומלאכות. קל משקל : קומפקטי, נייד ומסוגנן עיצוב, קל לנשיאה. מסוגנן, מפואר, כל זכוכית מגדלת היא יצירת אמנות יפהפייה שעוצבה במפורש בעיצובי פיליגרן וחריצי מסגרת עמידים בפני פגיעות. עשינו כל פרט עם לב!. קורס ביולוגיה לילדים בטוח להתבונן בחרקים. אלה כוסות עיניים הם אידיאלי עבור מגוון רחב של יישומים כגון תעשייתי מטרות(שענות,תכשיטנים),רפואה, מטבעות ואספני בולים,גאוגרפיה, מעגלים מודפסים והדפסה,גינון,חינוך, בית ולמשרד.מפרט : הגדלה : 5 גודל : 47*92 * 70 משקל ממ : 113 גרםיישומים : תעשייתי תכליתי (שענות,תכשיטנים)טיפים : 1. אם לא קיבל את הסחורה בתוך 30 ימים או יש שאלות על המוצרים, אנא צור קשר שלנו שירות לקוחות. האמון שלך הוא השאיפה שלנו.2. יש הרבה מוצרים טובים בחנות שלי. ניתן להתקשר לחנות לפי הצורך.

מאפייני הסחורה

Magnification:
5X
Size:
47*92*70mm
Weight:
113 G
Applications:
Industrial Purpose (Watchmaking,Jewelers):
Tips:
1. If You Have Not Received The Goods Within 30 Days or Have Questions About The Products, Please Contact Our Customer Service. Your Trust Is Our Aspiration.:
2. There Are Many Good Products In My Shop. You Can Call The Store As Needed :

קונים כמו שהם אוהבים

הואנגקסינג-מראה מגדלת קריאת זכוכית מגדלת פי 60 מיני עם נורת לד, סוג קליפ אוניברסלי, המשמש לזיהוי תכשיטים,יהלומים,עתיקות,שטרות,וונוואן

אידיאלי זכוכית מגדלת : צפייה בסדר פרטים בספרים,עיתונים,מגזינים,מפות,תכשיטים, בקבוקי הגלולה, תחביבים ומלא

ILS 3.00