• לאחרונה
UGPLM 2X 1400RPM מאוור

UGPLM 2X 1400RPM מאוור

ILS 55.20

כמות סחורה
זמין

5, גדול : 5, מפוזר בכל החדר. פשוט הניחו את המשטח השטוח החלק של החלק העליון שלכם, בסמוך לצד הצינור או בחלק האחורי. ו לא נדרש או חשמל : המאוורר משתמש מהשטח כדי להסתובב, התאם אותו אוטומטית עם טמפרטורת השטח. ו פחות צריכה, יעילות רבה יותר : עזרה לצריכת הדלק ולהתחמם במהירות. ו לחישה : הזזת המכלול. 'דע שם, אבל אתה. ו חומר : עשוי סגסוגת אלומיניום בעלת חוזק גבוה, מה שהופך את המאוורר ללא בור, קנס ומשטח מסודר. אין עיוות ושום שינוי צבע גם לאחר זמן רב לעבוד בטמפרטורה גבוהה. תיאור : - לא נדרש או חשמל : המאוורר משתמש מהשטח כדי להסתובב, התאם אותו אוטומטית עם טמפרטורת פני השטח. - 5, גדול : 5, מפוזר לאורך כל החדר. פשוט הניחו את המשטח השטוח החלק של החלק העליון שלכם, בסמוך לצד הצינור או בחלק האחורי. - לחישה : הזזת המכלול. 'הכירו שם, אבל אתם - חומר : עשוי סגסוגת אלומיניום בעוצמה גבוהה, מה שהופך את המאוורר ללא בור, משטח קנס ומסודר. אין עיוות ושום שינוי צבע גם לאחר זמן רב לעבוד בטמפרטורה גבוהה. - פחות צריכה, יעילות רבה יותר : העזרה לצריכת הדלק ולהתחמם במהירות. מפרט : - חומר : סגסוגת אלומיניום - : 160-210 - : 5 - מנוע : 1400 סל"ד - רעש : מס '25d B - טמפרטורת עבודה : 50-350 מעלות צלזיוס - גודל המוצר () : 16x17.5 ס"מ/ 6.3x6.9 אינץ 'כולל : 2 חתיכות fannote : טמפרטורת פני השטח המומלצת היא בין 64 - 660 (65 ° C). טמפרטורות מעל טווח זה עשויות לפגוע ביחידות המייצרות חשמל לאוורר. לא ידית המאוורר, אל תניחו את המאוורר על משטח לא מוגן כאשר חם. או לשאת את המאוורר, השתמש תמיד בידית הניתנת להרחבה תוך כדי ללבוש כפפות. שמור על ילדים קטנים כשאתה בשימוש. אנו מקפידים אותך מאוד לבחירת החנות שלנו. אנא בדוק את פרטי המוצרים שלנו בתיאור בעיון לפני הרכישה. תודה!.

מאפייני הסחורה

- Material:
Aluminium alloy
- :
160-210
- :
5
- Motor :
1400rpm
- Noise:
no 25dB
- Working temperature:
50-350°C
- Product size():
16x17.5cm/ 6.3x6.9 inch
Package Includes:
2 Pieces Fan:
Note:
Recommended surface temperature is between 64 - 660 (65°°C). Temperatures above this range may damage the fan electricity generating units.:
Never handle of the fan, do not set the fan down on an unprotected surface when hot.:
or carry the fan, always use the extendable handle while wearing gloves .:
Keep the from small children when in use.:
We greatly apreciating you for choosing our shop. Please check the details of our products in the description carefully before your purchase. Thanks!:

קונים כמו שהם אוהבים