• לאחרונה
Czdyuf פרופאן מד גז מיכל מטר מיכל מובנה גלאי דליפות אוניברסלי לצילינדר גז מיכל פרופאן

Czdyuf פרופאן מד גז מיכל מטר מיכל מובנה גלאי דליפות אוניברסלי לצילינדר גז מיכל פרופאן

ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

חומר : פליז. מאפשר לך לבדוק את נפח הפרופאן בטנק שלך במהירות ובקלות. יש לה מערכת גילוי דליפות מובנית וכיבוי אוטומטי. ניתן לכוונן את זרימת הדלק בהתאם לבקרת זרימת החירום של סוג הציוד המשמש. ציוד פרופאן תואם מסוג 1. תכונה : חומר : Brassalles You כדי לבדוק את נפח הפרופאן במיכל שלך במהירות ובקלות. יש לה מערכת גילוי דליפות מובנית וכיבוי אוטומטי. ניתן להתאים את זרימת הדלק בהתאם לבקרת זרימת החירום של סוג הציוד המשמש. Compatible סוג 1 ציוד פרופאן. מפרט : חומר : פליזת צבע : תוצר שחור משקל : 285 גרם גודל : 97*64 מ"מ/3.82*אריזה של 2.52 אינץ מצבע האובייקט בפועל. שגיאת המדידה המותרת היא +/- 1-3 CM.due להבדלים בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. תודה! הרגולטור מצויד בשסתומי בטיחות, דרך שכאשר לחץ השקע גדל, הגז עודף משוחרר שעבורו הם מיועדים הוא קביל.

מאפייני הסחורה

Material:
Brass
Colour:
Black
Product weight:
285g
Product size:
97*64mm/3.82*2.52
Package Included:
1 x pressure gauge:
notes:
Light shooting and different monitors may cause the color of the object in the picture to be slightly different from the color of the actual object. The allowable measurement error is +/- 1-3cm.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thanks!:
Regulator is equipped with safety valves, through which, when the outlet pressure increases, the released excess gas for which they are intended is admissible. :

קונים כמו שהם אוהבים