• לאחרונה
מקורה גדול מדיטציה מחצלת שטיח, צבעוני עגול יוגה כרית, בית משחק כרית & מגבר; שמיכת מודפס שטיחים, בית

מקורה גדול מדיטציה מחצלת שטיח, צבעוני עגול יוגה כרית, בית משחק כרית & מגבר; שמיכת מודפס שטיחים, בית

ILS 31.54

כמות סחורה
זמין

*ביצועים מצוינים : צורה עגולה, קל משקל, קל לנשיאה, זמין במגוון רחב של צבעים. שלנו עגול מחצלת אולטרה נוחות ותמיכה, אתה יכול ליהנות שלך מדיטציה או יוגה באופן חופשי ולא לדאוג מוגבל של מסורתי מחצלת גודל. ריפוד מצוין : מזרן מדיטציה יוגה המגן על בטיחותם של כל רמות חובבי היוגה. לאפשר לך לשמור על שיווי המשקל שלך במהלך כל תרגיל סגנון, גמישות טובה ולא לגרום לך להרגיש רך מדי, להגן על המפרקים שלך טוב יותר. *תכונות : זה מתקפל מדיטציה מחצלת תכונות חתימה דפוס שעוזר לך להירגע ורגוע, להקל על לחץ, להירגע שלך נפש וגוף ויוגה על ידי יושב על מדיטציה יוגה מחצלת מרגיע אידיאלי עבור מדיטציה ותפילה. : שימוש רב : מזרן יוגה זה מתאים לאירועים רבים : יוגה, פילאטיס, אירובי, אימונים, קמפינג, שינה, מדיטציה, פארקים. את צפיפות גבוהה חומר מציע בידוד מעולה ומסייע בלוק קר ורטיבות מהקרקע כך זה יכול להיות מאוד בקלות בשימוש חיצוני. *קל נקי : אתה יכול לשטוף אותו על ידי מכונה או יד לשטוף. ספוט נקי עם מטלית לחה עם מים קרים וחומר ניקוי עדין, יבש שטוח. אל תחשפו לשמש לפרקי זמן ממושכים. מזרן היוגה הידידותי לסביבה והנוח שלנו הוא בהחלט הבחירה האידיאלית עבורך ועבור משפחתך וחבריך. עגול מדיטציה מחצלת הוא הגנה על בטיחות של כל רמות של יוגה התלהבות, זה נהדר עבור יוגה, פילאטיס, אירובי, אימונים, קמפינג, שינה, מדיטציה, פארקים.מפרט : שם : מזרן יוגה צורה : עגול סגנון : פשוט ומודרניחבילה : מזרן יוגה בגודל 1 : קוטר 60*60 ס מ, 80*80 ס מ, 100*100 ס מ, 140*140 ס מ ו רב תכליתי : יכול לשמש כמזרן יוגה, מחצלת מדיטציה,מחצלת ביתית, מחצלת דלת,כרית, שטיח רצפה, מחצלת משחקים לילדים, בין אם מזדמנים ובין אם עסקיים, כחלופה נוחה לרצפה.-עבה : זה מושלם תמיכה הקרסוליים שלך בפועל, מקל על מפרקים כואבים ורצועות כואבות במהלך הפעילות הגופנית שלך.מתנה מושלמת : מחצלת רכה ונוחה זו מתאימה לא רק למשחקי ילדים, יוגה לנשים וקריאה אינטנסיבית, אלא גם בחירה מצוינת למתנות, מתנות יום הולדת או אפילו מתנות יומיומיות.*על גודל : בבקשה לאפשר סטייה קלה של נתוני מדידה. ייתכן שיש סטייה של 1 ~ 3 סנטימטר, אנא עיין במוצר בפועל. עליך להבין.על מוצרים : אנא בדוק את גודל וצבע לפני שאתה קונה. יש לנו הרבה מוצרים פופולריים דומים, לחץ כדי להיכנס לחנות שלנו, יש הרבה מוצרים אחרים יכול לענות על הסגנון שלך ואת הצרכים.*יתכן שיש לו ריח קל שיימוג עם הזמן. אתה יכול לגלגל אותו ולמקם אותו במקום קריר ומאוורר עבור 2-5 ימים לפני השימוש הראשון שלך. לאחסן את מחצלת לאחר שימוש כדי למנוע נזק מחיות המחמד שלכם אחרים.

מאפייני הסחורה

Name:
Yoga Mat
Shape:
round
Style:
simple and modern
Package:
Yoga Mat X1
Size:
Diameter 60*60cm, 80*80cm, 100*100cm, 140*140cm
✔Multi-purpose:
Can be used as a Yoga mat, meditation mat,home mat, door mat,cushion, floor mat, children's play mat, whether casual or business, as a comfortable alternative to the floor.
✔thick:
It's perfect support your ankles in the practice, relieves achy joints and sore ligaments during your exercise.
✔Perfect Gift:
This soft and comfortable mat is not only suitable for children's games, women's yoga and intense reading, but also a great choice for gifts, birthday gifts or even everyday gifts.
✔About size:
Please allow slight deviation of measurement data. There may be a deviation of 1 ~ 3 cm, please refer to the actual product. Please understand.
About the products:
Please check the size and color before you buy. We have many similar popular products, click to enter our store, there are many other products can meet your style and needs.
✔It may have a slight smell that will fade over time. You can roll it out and place it in a cool and ventilated place for 2-5 days before your first usage. Store the mat after use to avoid damage from your pets and other :

קונים כמו שהם אוהבים