• לאחרונה
אקולייזר סוללה, 1.2 אקולייזר סוללה 12 שניות/13 שניות/14 שניות/16 שניות/17 שניות איזון אינדוקטיבי אופציונלי

אקולייזר סוללה, 1.2 אקולייזר סוללה 12 שניות/13 שניות/14 שניות/16 שניות/17 שניות איזון אינדוקטיבי אופציונלי

ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

פונקציית שינה אוטומטית : כאשר הפרש המתח בין שני תאי סוללה סמוכים הוא פחות מ-0.03 וולט, איזון המתח נכנס אוטומטית למצב שינה. דיוק גבוה : דיוק מתח האיזון של אקולייזר הסוללה הוא בטווח של 30 מגה-וולט, העברת האנרגיה ברמת הדיוק הגבוהה שטוחה ואופקית, והאיזון הבלעדי. איזון אינטליגנטי של סוללה : איזון הסוללה משתמש ברכישת מתח על ידי הבקר כדי לקבוע את ההבדל בין תאי הסוללה לתאי הסוללה שצריכים להיות מאוזנים, מה שיכול להפחית ביעילות את ההבדל בין תאי הסוללה. ברור ריצה מצב : כאשר נורית החיווי דולקת, זה אומר את איזון עבודה הוא על, כאשר נורית החיווי כבויה, זה אומר את איזון מעגל הוא רדום, ואת מהבהב מחוון אור אומר הפסקת חשמל או מעגל כישלון. התנגדות פנימית נמוכה במיוחד : איזון הסוללה בנה משופר התנגדות פנימית נמוכה במיוחד, ויכולת זרם האיזון היא 0 א עד 1.2 א.אופן השימוש : 1. כאשר נורית חיווי האיזון דולקת, עבודת האיזון דולקת. 2. את איזון מחוון אור כבוי, את איזון מעגל הוא רדום, 3. נורית חיווי האיזון מהבהבת, הפסקת חשמל או כשל במעגל. מפרט : סוג פריט : סוללה אקולייזר חומר : שרירי בטן ישים סוללה : סנטימטר(ליתיום) , לא מתאים. מתח תא בודד : 3.0-4.2 וולט קיבולת סוללה מומלצת : מתחת ל -30 אה דיוק איזון מתח : 30 מגה וולט בין מתחים סמוכים (סוג.) שיטת השוואה : מתגלה כי הפרש המתח בין סוללות סמוכות גדול מ-0.1 וולט כדי להפעיל את תחילת ההשוואה, והפרש המתח בין סוללות סמוכות הוא פחות מ-0.03 וולט כדי להפסיק לעבוד. זרם איזון : הפרש מתח 0.1 וולט 0.5 זרם איזון, כאשר הפרש המתח הוא מעל 0.2 וולט, זרם האיזון המרבי הוא 1.2 א. תחת הגנת מתח מתח שינה : הפרש המתח הסמוך הוא פחות מ-0.03 וולט, היכנס למצב השינה. זרם הפעלה שקט : 0.01 מיליאמפר / שעה רשימת חבילה : 1 איזון סוללה 1 כבל הערה : 1. לא מומלץ להיות תואם למחרוזות נמוכות, נורית החיווי תהבהב ותדווח על שגיאה. הקפד לבדוק שכל תא מחובר ומבודד כראוי לפני חיבור לוח האיזון. אחרת זה יהיה קצר חשמלי ולשרוף את לוח 2. אם הסוללה מחוברת, יש להשתמש בה עם לוח ההגנה. את תשלום ופריקה מתח הבדל מפעיל את איזון לוח לעבוד כדי להשיג אנרגיה העברת איזון.

מאפייני הסחורה

Item Type:
Battery Equalizer
Material:
ABS
Applicable Battery:
NCM(Li ion) , LFP, not suitable for LTO.
Single Cell Voltage:
3.0-4.2V
Recommended Battery Capacity:
Below 30AH
Voltage Balance Accuracy:
30mV between adjacent voltages (typ.)
Equalization Method:
It is detected that the voltage difference between adjacent batteries is greater than 0.1V to trigger the equalization start, and the voltage difference between adjacent batteries is less than 0.03V to stop working.
Balance Current:
0.1V voltage difference 0.5A balance current, when the voltage difference is above 0.2V, the maximum balance current is 1.2A.
Under Voltage Protection Sleep Voltage:
The adjacent voltage difference is less than 0.03V, enter the sleep state.
Quiescent Operating Current:
0.01mA
Package List:
1 x Battery Balancer:
1 x Cable:
Note:
1. It is not recommended to be compatible with low strings, the indicator light will flash and report an error. Be sure to check that each cell is properly wired and insulated before connecting the balancing board. Otherwise it will short circuit and burn the board:
2. If the battery is connected, it must be used with the BMS protection board. The charge and discharge voltage difference triggers the balance board to work to achieve energy transfer balance:

קונים כמו שהם אוהבים