• לאחרונה
Caoxn בהבחנה גבוהה נגד קרינה משקפי קריאה מחשב קוראים טהורים של גברים טהורים חצי מסגרת, כסף,+2.50

Caoxn בהבחנה גבוהה נגד קרינה משקפי קריאה מחשב קוראים טהורים של גברים טהורים חצי מסגרת, כסף,+2.50

ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

גודל המוצר : רוחב העדשה 53 מ"מ, גובה העדשה 38 מ"מ, גשר אף 19 מ"מ, אורך המקדש 145 מ"מ, אורך מסגרת 134 מ"מ. פילטר אור כחול : משקפי קריאה קלים אנטי-כחולים, חוסמים 90% מהאור הכחול המזיק, בין אם אתה קורא, משתמש במחשב או צופה מרחוק, יכול לעזור לך להפחית את עייפות העיניים הנגרמת כתוצאה מאור חזק. הגן על העיניים מפני האור הכחול המזיק הנראה לעין. תביא לך איכות שינה טובה יותר. עדשות מולטיפוקליות מתקדמות : משקפי קריאה מולטיפוקליים יש שלושה יתרונות, כך שתוכלו לקרוא מבלי להסיר את המשקפיים. עדשות מולטיפוקליות מתקדמות מתאימות לצרכים שונים בחיי היומיום (שיחות יומיות, צפייה במחשבים, קריאה). מכיוון שמדובר בזוג משקפיים מולטיפוקליים מתקדמים, באופן כללי, אתה צריך כשבוע כדי להסתגל. תכנון ארגונומי : מקדשים אלסטיים וגמישים קלות, רוחב פנימי מתכוונן, גמישות, משקל קל, מתאים לכל מיני שחיקה קצה, מסגרות באיכות גבוהה, ציפוי IP ואקום, עמידות בפני קורוזיה, מה שהופך את המשקפיים למסגר את אריכות החיים, יציבות מוגברת. סגנון קלאסי : עבודות מעודנות, זו המתנה הטובה ביותר למנהיגים, זקנים, הורים, מתאימה לכל גיל וכל צורה של הפנים, ומתנה מושלמת לחברים או למשפחה שלך. גודל המוצר : רוחב העדשה 53 מ"מ, גובה העדשה 38 מ"מ, גשר אף 19 מ"מ, אורך המקדש 145 מ"מ, אורך מסגרת 134 מ"מ. פילטר אור כחול : משקפי קריאה קלים אנטי-כחולים, חוסמים 90% מהאור הכחול המזיק, בין אם אתה קורא, משתמש במחשב או צופה מרחוק, יכול לעזור לך להפחית את עייפות העיניים הנגרמת כתוצאה מאור חזק. הגן על העיניים מפני האור הכחול המזיק הנראה לעין. תביא לך איכות שינה טובה יותר. עדשות מולטיפוקליות מתקדמות : משקפי קריאה מולטיפוקליים יש שלושה יתרונות, כך שתוכלו לקרוא מבלי להסיר את המשקפיים. עדשות מולטיפוקליות מתקדמות מתאימות לצרכים שונים בחיי היומיום (שיחות יומיות, צפייה במחשבים, קריאה). מכיוון שמדובר בזוג משקפיים מולטיפוקליים מתקדמים, באופן כללי, אתה צריך כשבוע כדי להסתגל. תכנון ארגונומי : מקדשים אלסטיים וגמישים קלות, רוחב פנימי מתכוונן, גמישות, משקל קל, מתאים לכל מיני שחיקה קצה, מסגרות באיכות גבוהה, ציפוי IP ואקום, עמידות בפני קורוזיה, מה שהופך את המשקפיים למסגר את אריכות החיים, יציבות מוגברת. סגנון קלאסי : עבודות מעודנות, זו המתנה הטובה ביותר למנהיגים, זקנים, הורים, מתאימה לכל גיל וכל צורה של הפנים, ומתנה מושלמת לחברים או למשפחה שלך. ✔ אנו שמחים להראות לכם את משקפי הקריאה החדשים והאיכותיים של שרף HD שלנו. משקפי קריאה הם כמעט אביזר חובה, מכיוון שהחזון שלהם יירד עם הגיל .2. משקפי קריאה עוזרים לכם לשמור על בריאות העיניים על ידי הפחתת חיידקים עיניים, עייפות והזדקנות .3. עשוי מחומר סגסוגת טיטניום בחוזק גבוה, לא קל לשבור ועמיד + 3.00 NOTES : 1. עקב מדידה ידנית, אנא אפשר שגיאה של 0-1 ס"מ. אנא וודא שלא אכפת לך לפניך. גע בהבדל בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט .2. כאשר הוא יבש, אל תנגב את העדשה (יתכן שיש אבק או חלקיקים). השתמש בחומרים רכים, כמו ניקוי מטליות, ואל תשתמש במגבות נייר או בחומרים מחוספסים אחרים .3. איכות מוצר זה מובטחת לחלוטין, אנא סמוך ובטוח לקנות. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני. אנו מבטיחים לתת לך פיתרון משביע רצון. אנו נשיב באמצעות דוא"ל תוך 24 שעות מיום קבלת שאלתך. אנו ננסה כמיטב יכולתנו לספק את השירות והאיכות שלנו. אריזה כלולה : 1 *משקפי קריאה.

מאפייני הסחורה

Frame material:
titanium alloy frame
Lens material:
resin lens
Visible viewing angle rate:
99%
Style:
fashion
Strength:
+ 1.00 / + 1.50 / + 2.00 / + 2.50 / + 3.00
notes:
1. Due to manual measurement, please allow 0-1cm error. Please make sure you don't mind before you. Touch the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item.:
2. When it is dry, do not wipe the lens (there may be dust or particles). Use soft materials, such as cleaning cloths, and do not use paper towels or other rough materials.:
3. The quality of this product is absolutely guaranteed, please rest assured to buy. If you have any questions, please feel free to contact us via email. We promise to give you a satisfactory solution.:
4. We will reply via email within 24 hours of receiving your question. We will try our best to satisfy our service and quality.:
Package Included:
1 *Reading glasses :

קונים כמו שהם אוהבים