• לאחרונה
500 מ מ ו/8 עדשת מראה טלפוטו מיקוד ידני עדשת זום טלפוטו עבור קנון א. פ. - הר עבור א. ו. ס 90 ד, 80 ד,

500 מ מ ו/8 עדשת מראה טלפוטו מיקוד ידני עדשת זום טלפוטו עבור קנון א. פ. - הר עבור א. ו. ס 90 ד, 80 ד,

ILS 135.31

כמות סחורה
זמין

גוף סגסוגת באיכות גבוהה עם מרקם חזק, מראה מעודן, אומנות משובחת, בקנה מידה מדויקת. אורך מוקד 500 מ מ, עדשת טלה 500 מ מ הוא בחירה טובה עבור ירי ציפורים וחיות בר, כמו גם ירי למרחקים ארוכים במיוחד. את מתקפל עיצוב מקטין באופן משמעותי את גודל ומשקל של העדשה, ביצוע זה יותר נוח לשימוש ולבצע. *עדשת מבנה אופטי 6 קבוצות של 6 מבנה אופטי, ציפוי רב שכבתי יכול לדכא התלקחות עדשות רוח רפאים, לשפר את הניגודיות ואת האותנטיות של הצבע.פתח פ8 צמצם הגדול של פ8 מגדיל מאוד את כמות האור הנכנסת על מנת לקבל זמן תריס אמין ובטוח יותר. מפרט : סוג פריט : טלה מראה עדשה חומר : סגסוגת + אופטי זכוכית צבע : כמו תמונה שמוצג פנימי מסנן גודל : כ. 30.5 מ מ/1.2 במשקל : כ. 515 גרם / 18.2 עוז אורך מוקד : 500 מ מ צמצם : ו8 הר : עבור יישום : עבור קנון הר מצלמה מבנה אופטי : 6 אלמנטים ב 6 קבוצות ציפוי : ציפוי רב שכבתי שיטת מיקוד : פוקוס ידני פונקציה נגד רעידות : אין מרחק מיקוד קרוב ביותר : 2 מ 'תרחישים ישימים : נוף, אדריכלות, אנשים, חרקים, תיירות, עסקים, ספורט, חתונה, מדעי הרוח וכו'. אופן שימוש : 1. יישר את נקודת הזיהוי של הר העדשה עם נקודת הזיהוי של טבעת המתאם, וסובב אותה בכיוון השעון. כאשר אתה שומע" לחץ " קול, זה אומר שהעדשה הותקנה במקום 2. ליישר את נקודת זיהוי על עדשת מתאם טבעת עם את מתאם טבעת זיהוי נקודה על גוף המטוס, ולסובב בכיוון השעון כאשר אתה שומע "לחץ" קול, זה אומר זה מותקן במקום 3. לחץ והחזק את מצלמה עדשת שחרור כפתור ולסובב אותו נגד כיוון השעון כדי להסיר את עדשת יחד עם את מתאם טבעת 4. התקן את לחצן שחרור טבעת המתאם וסובב אותו נגד כיוון השעון, ניתן להסיר את טבעת המתאם מרשימת החבילות של העדשות : 1 עדשת מראה טלה 1 שקית אחסון 1 טבעת מתאם 1 מפתח ברגים 1 2 עדשת מסנן 1 4 עדשת מסנן 1 1 1 ידני.

מאפייני הסחורה

Item Type:
 Telephoto Mirror Lens
Material:
 Alloy + Optical Glass
Color:
As Picture Shown
Inner Filter Size:
Approx. 30.5mm/1.2in
Weight:
Approx. 515g/18.2oz
Focal Length:
500mm
Aperture:
 F8
Mount:
for EF Mount
Application:
for Canon EF Mount SLR Camera
Optical Structure:
6 Elements in 6 Groups
Coating:
Multi-Layer MC Coating
Focus Method:
Manual Focus
Anti-Shake Function:
No
Closest Focusing Distance:
2m
Applicable Scenarios:
Landscape, architecture, people, insects, tourism, business, sports, wedding, humanities, etc.
How to use:
1. Align the identification point of the lens mount with the identification point of the adapter ring, and rotate it clockwise. When you hear a click sound, it means that the lens has been installed in place:
2. Align the identification point on the lens adapter ring with the adapter ring to the identification point on the fuselage, and rotate clockwise when you hear a click sound, it means it is installed in place:
3. Press and hold the camera lens release button and rotate it counterclockwise to remove the lens together with the adapter ring:
4. Install the adapter ring release button and rotate it counterclockwise, the adapter ringcan be removed from the lens :
Package List:
1 x Telephoto Mirror Lens 1 x Storage Bag :
1 x Adapter Ring :
1 x Wrench :
1 x ND2 Filter Lens :
1 x ND4 Filter Lens  :
1 x UV Filter Lens  :
1 x Manual  :

קונים כמו שהם אוהבים