• לאחרונה
שולחן קיפול שולחן קיפול שולחן קיפול אביזרים שולחן קפה שולחן קפה סוגר קיפול כף רגל אוטומטית מנעול אוטומטי

שולחן קיפול שולחן קיפול שולחן קיפול אביזרים שולחן קפה שולחן קפה סוגר קיפול כף רגל אוטומטית מנעול אוטומטי

ILS 1.33

כמות סחורה
זמין

מסגרת שולחן נעילה עצמית מתקפלת, יכולת מיסב גדולה. ניתן לכוונן את רגלי טבלת הציר האלסטיות מ -0 מעלות ל 90 מעלות. ניתן להתאים בקלות מיטות ספה, ספות או ריהוט אחר. הציר עשוי מחומר מתכת מגולוון, וכפתורי הבקרה השמאלי והימני מתוכננים. לא משנה את הסגנון הביתי, ניתן להתאים אותו בקלות. קטן בגודל ובלתי נראה רוב הזמן. מסגרת שולחן נעילה עצמית מתקפלת, יכולת מיסב גדולה. ניתן לכוונן את רגלי טבלת הציר האלסטיות מ -0 מעלות ל 90 מעלות. ניתן להתאים בקלות מיטות ספה, ספות או ריהוט אחר. הציר עשוי מחומר מתכת מגולוון, וכפתורי הבקרה השמאלי והימני מתוכננים. לא משנה את הסגנון הביתי, ניתן להתאים אותו בקלות. קטן בגודל ובלתי נראה רוב הזמן. לקבלת בטיחות נוספת, סוגריים אלה כוללים תכונה לנעילה עצמית המופעלת על ידי קפיץ שניתן לאבטח על ידי נעילה במצב הפתוח. כשאתה לא משתמש בשולחן העבודה או בספסל העבודה שלך, פשוט לחץ על התפס וקפל אותו לעוד מקום. אלה סוגריים עובדים טוב יותר כאשר הם מיושמים על רגלי ריהוט או משטחי עבודה צרים ופשוטים. מפרט : סוג : קיפול חומר חומר : טווח מתכת : 90 מעלות צלעות לאחר קיפול : 3.4 ס"מ/0.13 אינץ 'של יישומים עמדות עמדות הם אידיאליים ליישומים במטבחים, מכוסות, קמעונאות קמעונאיות. , חנויות מכולת, מחסנים, מחסני תחזוקה תעשייתית, משרדים, מחסני מגורים ועוד. שטח אותם על רגליים או שולחנות, רגליים מקפלות לשולחנות DIY או מיטות, פריטי שולחן קיפול, הרחבות שולחן קיפול וכו '. ואפקטים של תאורה, הצבע בפועל של הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהצבע המוצג בתמונה. תודה! בגלל מדידה ידנית, אנא אפשר סטיית מדידה של 1-3 מ"מ. מתאים לסלון, חדר שינה, חדר אמבטיה, מטבח וכו '.

מאפייני הסחורה

Type:
Folding Hinge
material:
metal
Rotation range:
90 degrees
Thickness after folding:
3.4cm/0.13inch
Wide range of applications:
Folding stands are ideal for applications in kitchens, laundries, retail stores, grocery stores, warehouses, industrial maintenance warehouses, offices, residential warehouses and more.:
Place them on legs or tables, fold legs to DIY tables or beds, fold table items, fold table extensions, etc.:
Package Included:
1 Folding Corner Bracket:
Due to different monitors and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
Due to manual measurement, please allow 1-3mm measurement deviation.:
Suitable for living room, bedroom, bathroom, kitchen, etc. :

קונים כמו שהם אוהבים