• לאחרונה
8 צבעים מחט לבוד צמר משוטט ספינינג תפירת זמירה מעשה ידי צמר סיב משוטט ספינינג תפירת זמירה עבור מחט לבוד

8 צבעים מחט לבוד צמר משוטט ספינינג תפירת זמירה מעשה ידי צמר סיב משוטט ספינינג תפירת זמירה עבור מחט לבוד

ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

עשוי באיכות גבוהה חומר, רעיל, ידידותית לסביבה, בטוח ללא כל פוטנציאל בטיחות מפגע. בינוני אורך ועובי, מתאים לשימוש כחומר של ביצוע כל סוגים של מעשה ידיו. מרקם רך, נוח למגע, והמוצר המוגמר שלך יכול להיראות מאוד רך ויפה. טכניקת צביעה עדינה, הבטחת צבע חי ללא שינוי צבע קל, ויש שמונה צבעים זמינים לבחירה. אתה יכול להשתמש במוצר זה כדי לקשט את הבגדים שלך, לעשות כמה אביזרים קטנים, וליצור משהו של חידוש. עשוי באיכות גבוהה חומר, רעיל, ידידותית לסביבה, בטוח ללא כל פוטנציאל בטיחות מפגע. בינוני אורך ועובי, מתאים לשימוש כחומר של ביצוע כל סוגים של מעשה ידיו. מרקם רך, נוח למגע, והמוצר המוגמר שלך יכול להיראות מאוד רך ויפה. טכניקת צביעה עדינה, הבטחת צבע חי ללא שינוי צבע קל, ויש שמונה צבעים זמינים לבחירה. אתה יכול להשתמש במוצר זה כדי לקשט את הבגדים שלך, לעשות כמה אביזרים קטנים, וליצור משהו של חידוש. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : מחט לבוד צמר חומר : צמר גדלים : ורוד, ירוק, אדום, שחור, קרם, לבן, אפור, כחול תוכן נטו : 55,5 גרם משקל אריזה : 60 גרם חבילה כללה : 1 איקס מחט לבוד צמר רק הערה : 1. לאחר ביצוע הזמנה, תקבל כדור צמר לבד אחד השזור באורכו הפרוש של 2-2.2 מ ' / 6.6-7.2 רגל. 2. וצבע הפריט מוצג בתמונות עשוי להיות מעט שונה מהאובייקט האמיתי, בשל צגים שונים או גורמים אחרים. ובבקשה לאפשר 1-5 גרם שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך.

מאפייני הסחורה

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Needle Felting Wool
Material:
Wool
Sizes:
Pink, Green, Red, Black, Cream, White, Gray, Blue
Net Content:
55±5g
Package Weight:
60g
Package Included:
1 x Needle Felting Wool Only:
Note:
1. After placing an order, you will receive one intertwined felting wool ball with its unfolded length of 2-2.2m / 6.6-7.2ft. :
2. And the item color displayed in the pictures may be slightly different from the real object, due to different monitors or other factors. And please allow 1-5g error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:

קונים כמו שהם אוהבים