• לאחרונה
אוצר חזה, תכשיטי אחסון תיבת דקורטיבי תיבת עם מנעול מזכרת תיבת הניתן לנעילה תיבת שולחן עם מכסה בציר אוצר

אוצר חזה, תכשיטי אחסון תיבת דקורטיבי תיבת עם מנעול מזכרת תיבת הניתן לנעילה תיבת שולחן עם מכסה בציר אוצר

ILS 15.97

כמות סחורה
זמין

אוצר חזה עם מנעול : עם קיבולת גדולה, זה יכול לאחסן הרבה דברים ולשמור שלך חדר מסודר. זה יכול בקלות חנות צרכי היומיום מבלי לקחת יותר מדי מקום, ואת פינות מחוזקים כדי להגן על התיבה. גודל קטן : כ. 13 איקס 10 איקס 10 ס מ / 5.1 איקס 3.9 איקס 3.9 ב. גודל גדול : כ.16 איקס 14 איקס 14 ס מ / 6.3 איקס 5.5 איקס 5.5 ב. בציר תכשיטי אחסון מזכרת תיבה : את תכשיטי תיבת יש מראה עתיק. עם עיצוב קלאסי שמעורר תחושה של הזמנים, מזוודת עץ בהשראת וינטג ' זו מוסיפה עניין חזותי לכל חדר. שמציעה דקורטיבי בציר בהשראת חומרה, זה עץ מטען יהיה להוסיף מקסים מגע לכל משרד או דן. רעיון מתנה גדול לתת אלה האהבה שלך חתיכה מיוחדת שהם ייהנו בבית או במשרד שלהם. הניתן לנעילה אוצר חזה : זה תכשיטי תיבת יש גדול קיבולת לאחסון. הצג את התכשיטים האהובים עליך, צמידים, עגילים, תליונים, סיכות, סיכות שיער וכו'., אשר יכול למעשה למנוע לאבד תכשיטים זולים שלך. או הניחו אותו על שולחן קפה מזכוכית כדי להחזיק שלט רחוק או מדף משרדי לאחסון ציוד משרדי נוסף, דיו למדפסת או מטענים ניידים. תיבה דקורטיבית עם מנעול : מושלם עבור מפואר קישוט על השולחן שלך או במתנה לחברים. אתה יכול לשים כמה תכשיטים כמתנת חג המולד או יום הולדת. יכול לשמש כקופסת זיכרון לחתונות או כקופסת תכשיטים אישית או קופסת מתנה. מושלם כאבזר עבור גברים של מסיבות יום הולדת, ימי נישואים או אלגנטי חתונות. תיבת עץ עם מנעול : דקורטיבי אחסון את אידיאלי אחסון ארגונית, עץ תיבת חזה נהדר לאחסון וכמו דקורטיבי אבזר. חומרים באיכות גבוהה בציר תכשיטי תיבת הוא עשוי באיכות גבוהה עץ, בטוח, עמיד דיקט ומגיע עם מראה דקורטיבי אמיתי בציר מראה ותחושה. במקביל, אתה יכול למקם את התכשיטים או האביזרים שלך בצורה מסודרת. תכונה : 1. את אחסון תיבת הוא עשוי באיכות גבוהה חומר, זה יש ארוך שירות חיים. 2. יש שפע של שטח פנימי עבור תכשיטים, איפור כלי, צרכי היומיום, וכו'. 3. זה יכול לשמש לא רק כקופסא אחסון, אבל גם כאבזר, חלון תצוגה, וכו'. 4. מנעולי הרטרו חזקים ועמידים. הדפוסים הם גם בציר כדי להפוך את אחסון תיבת יותר אטרקטיבי. 5. זה יהיה מתנה נחמדה לבני המשפחה שלך, חברים, חברות וכל אנשים חשובים אחרים. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : תכשיטי תיבת אחסון חומר : מרוכבים לוח משתמש : יכול לשמש לאחסון עבור תכשיטים, מפתח אחסון, חפצים קטנים וצרכי היומיום, יכול גם לשמש כסלון, חדר שינה, חנות תצוגת קישוט, אבזרי צילום, אבזרי תכנית, וכו'. גודל : גודל קטן : כ. 13 איקס 10 איקס 10 ס מ / 5.1 איקס 3.9 איקס 3.9 בגודל גדול : כ.16 איקס 14 איקס 14 ס מ / 6.3 איקס 5.5 איקס 5.5 ב רשימת אריזה : 1 איקס קופסא תכשיטיםאו 1 איקס קופסא תכשיטים 1 איקס מנעול 1 איקס מפתח או 1 איקס קופסא תכשיטים 1 איקס מנעול רטרו הערה : שים לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודא שלא אכפת לך לפני ההזמנה.

מאפייני הסחורה

Condition:
100% Brand New
Item Type:
 Jewelry Storage Box
Material:
Composite Board
Uses:
can be used for storage for jewelry, key storage, small objects and daily necessities, can also be used as living room, bedroom, shop display decoration, photography props, program props, etc.
Size:
Small Size:
Approx. 13 x 10 x 10cm / 5.1 x 3.9 x 3.9in
Large Size:
Approx.16 x 14 x 14cm / 6.3 x 5.5 x 5.5in
Package List:
1 x Jewelry Boxor:
1 x Jewelry Box:
1 x Lock:
1 x Key:
or:
1 x Jewelry Box:
1 x Retro Lock:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

קונים כמו שהם אוהבים