• לאחרונה
מיקרו שטוח כיכר סוף מיל קאטר; מצופה; 2 חליל; מוצק טונגסטן קרביד נתב קצת

מיקרו שטוח כיכר סוף מיל קאטר; מצופה; 2 חליל; מוצק טונגסטן קרביד נתב קצת

ILS 24.00

כמות סחורה
זמין

0.2 מילימטר טחנת קוטר.+ 0.4 מ מ ל.ג.של לחתוך + 4 מ מ שוק קוטר.+50 מ מ הכולל.55, 2 פלוט, מצופה. חומר באיכות גבוהה של טונגסטן פלדה,ללבוש התנגדות ולא קל מקל כרסום קאטר. הלהב על ידי תהליך טחינת מראה, יעילות גבוהה של הסרת שבב. מהירות עיבוד ורמה גבוהה של חלקות, החלים על קשיות מתחת 65. חבילה : 4 יחידות טחנות קצה. תכונה : 1.ציפוי ננו רב שכבתי : הוא יכול לבצע ישירות מחוספס במהירות גבוהה לעיבוד עדין עבור חומרים שטופלו בחום מתחת ל-58, להפחית את מספר שינויי הכלים ולשפר את יעילות עיבוד כלי המכונה. 2.החדש בסדר תבואה טונגסטן פלדת בסיס חומר יש גבוהה ללבוש התנגדות וכוח, והוא תוכנן במיוחד עבור קשיות גבוהה גבוהה-מהירות חיתוך יישומים. 3. 4 מ מ שוק. מכונת חריטה, מכונה במהירות גבוהה. מפרט : סוג : 2 חליל שטוח סוף מיל חומר : טונגסטן קרביד ציפוי : טיקן מצופה (טיטניום קרבוניט ניד ציפוי) שוק : 4 מ מ אורך כולל : 50 מ מ משתמש טיפים : 1.To להבטיח טוב יותר חיתוך משטח כלי חיים, להיות בטוח לשימוש כלי מחזיק עם דיוק גבוה, קשיחות גבוהה ואיזון דינמי טוב. 2.לפני השימוש בכלי זה, למדוד את כלי יא ואת כלי יא דיוק עולה על 0.01 מ מ, אנא תקן אותו לפני חיתוך. 3.קצר יותר את אורך של כלי הארכת מהדק, טוב יותר, אם את הארכת של כלי הוא מורחב, בבקשה להפחית את מהירות סיבוב, מהירות הזנה או חיתוך כמות. 4.אם נוצר רטט או רעש חריגים במהלך החיתוך, הפחת את מהירות הציר וכמות החיתוך עד לשיפור המצב. 5.קירור פלדה מיושם בצורה הטובה ביותר על ידי ריסוס או סילון כדי למקסם את ההשפעה של טיטניום אלומיניום גבוה. נוזלי חיתוך מסיסים במים מסיסים מומלצים לנירוסטה, סגסוגות טיטניום או סגסוגות עמידות בחום.

מאפייני הסחורה

Type:
2 Flute Flat End Mill
Material:
Tungsten Carbide
Coating:
TICN Coated (Titanium Carbonit Nide Coating)
Shank:
4mm
Overall Length:
50mm
User Tips:
1.To ensure a better cutting surface and tool life, be sure to use a tool holder with high precision, high rigidity and good dynamic balance.:
2.Before using this tool, measure the tool yaw and the tool yaw accuracy exceeds 0.01MM, please correct it before cutting.:
3.The shorter the length of the tool extension clamp, the better, if the extension of the tool is extended, please reduce the rotation speed, feed speed or cutting amount.:
4.If abnormal vibration or noise is generated during cutting, reduce the spindle speed and cutting amount until the condition is improved.:
5.Steel cooling is best applied by spray or jet to maximize the effect of high aluminum titanium. Insoluble water-soluble cutting fluids are recommended for stainless steel, titanium alloys or heat resistant alloys.:

קונים כמו שהם אוהבים