• לאחרונה
גלוגלו נייד בקבוק חם, תינוק סיעוד האכלת בקבוק מבודד אחסון תיק חלב מים חום השתמר תיק לרכב נסיעות

גלוגלו נייד בקבוק חם, תינוק סיעוד האכלת בקבוק מבודד אחסון תיק חלב מים חום השתמר תיק לרכב נסיעות

ILS 98.70

כמות סחורה
זמין

חם חלב - - - כאשר מזג האוויר הופך להיות קר, את חם חלב יהיה במהירות להתקרר, את תרמית תיק יכול להתחמם במשך זמן רב, המאפשר שלך חמוד תינוק כדי ליהנות בריא חם חלב. מוצר חומר - - - את חלב בקבוק חם שוער הוא עשוי באיכות גבוהה ניילון חומר, שאינו רעיל, אין ריח ובטוח לשימוש. מתאים - - - את חלב חם יכול לעבוד גם עם 350 מיליליטר פלסטיק בקבוקים או זכוכית בקבוקים, קל לשימוש, תחזוקה יעילה של תזונתי חלב. קל לשימוש - - - מגיע עם רצועת יד, שהוא נוח לך לתלות אותו על עגלת. חלק רוכסן עיצוב הוא קל פתוח, נוח ומעשי. מפרט - - - גודל : כ. 8 על 8 על 24 סנטימטר / 3. 2 על 3.2 על 9.5 אינץ', משקל : בערך. 50 גרם/1.8 אונקיות. בבקשה לאפשר 0 ~ 1 בטעות בשל מדידה ידנית. תודה לך על ההבנה. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי חומר : ניילון סוג אופציונלי : סוג חום בצורת לב, סוג ב חום מודפס דפוס, סוג ג עלה אדום לב בצורת, סוג ד בז', סוג דואר שחור, סוג ו חום גודל : כ. 8 על 8 על 24 סנטימטר / 3.2 על 3.2 על 9.5 אינץ ' משקל : בערך. 50 גרם / 1.8 עוז רשימת חבילה : 1 שקית בידוד הערה : 1. בבקשה לאפשר 0 ~ 1 בטעות בשל מדידה ידנית. תודה לך על ההבנה. 2. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפייני הסחורה

Condition:
100% Brand New
Material:
Nylon
Optional Type:
Type A Brown Heart-Shaped, Type B Brown Printed Pattern, Type C Rose Red Heart-Shaped, Type D Beige, Type E Black, Type F Brown
Size:
Approx. 8x8x24cm/ 3.2x3.2x9.5in
Weight:
Approx. 50g/1.8oz
Package List:
1 x Insulation Bag :
Note:
1. Please allow 0~1 in error due to manual measurement. Thank you for your understanding. :
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :

קונים כמו שהם אוהבים