• לאחרונה
EMCLVD חתול אימון גלגל אילם הליכון חתול הליכון חיות מחמד מסגרת טיפוס חתול, פעילות גופנית חתול דיאטה

EMCLVD חתול אימון גלגל אילם הליכון חתול הליכון חיות מחמד מסגרת טיפוס חתול, פעילות גופנית חתול דיאטה

ILS 11.00

כמות סחורה
זמין

ריצה היא צורת התרגיל הטובה ביותר כדי לעזור לחתול שלך להישאר פעיל גופנית ולהפחית את השעמום. 【יציב ועמיד】 גלגל הריצה של החתול הזה עשוי מעץ מלא, שהוא מאוד יציב. אנא תן לזה יותר זמן להסתגל . עם יכולת משקל מרבית של 110 קילוגרם, אין צורך לדאוג למשקל החתול שלך. רשימת אריזות : גלגל החתול x1gloves x 1 Bapscrewdriver x 1caution : 1.גלגל ריצת החתולים החדש ביותר】 מרבית החתולים לחיות מחמד סובלים מעודף משקל מכיוון שהם נשארים בתוך הבית במשך זמן רב וחסרי פעילות גופנית. הגרסה המשודרגת החדשה של הליכון החתול שלנו, שקט ומונעת ביעילות לחתולים לצבוט את רגליהם, ריהוט לחיות מחמד נהדר. עם יכולת משקל מרבית של 110 קילוגרם, אין צורך לדאוג למשקל החתול שלך. ריצה היא צורת התרגיל הטובה ביותר כדי לעזור לחתול שלך להישאר פעיל גופנית ולהפחית את השעמום. אם אינך רוצה שהחתול שלך יפעל על גלגל התרגיל, אתה יכול להשתמש בסיכת הנעילה כדי למנוע את סיבוב גלגל האימון. בשל הפרש האור והמסך, צבע הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה . גלגל התרגיל של חתול (גלגל אוגר לחיות מחמד) הליכון על תרגיל חיית המחמד יכול לשמש לא רק לחתולים, אלא גם לכלבים או ארנבים וחיות מחמד נושאות משקל שונות כהליכון תרגיל לריצה. גלגל ריצת החתולים החדש ביותר】 מרבית החתולים לחיות מחמד סובלים מעודף משקל מכיוון שהם נשארים בתוך הבית במשך זמן רב וחסרי פעילות גופנית. זה יכול לשמש גם כעמוד גירוד לחתולים, להרחיק אותם מספות, מזרנים ולהפחתת נזק לריהוט פוטנציאלי. זה יכול לשמש גם כעמוד גירוד לחתולים, להרחיק אותם מספות, מזרנים ולהפחתת נזק לריהוט פוטנציאלי. 【פונקציית נעילה ורעש נמוך】 הפיר התחתון מעוצב עם גלגלות שקטות TPE, גם אם החתול שלך מתאמן בלילה, גלגל החתול הזה לא יפריע לשינה שלך. הבסיס הרחב של הליכון הזה עוטף לחלוטין את גלגלי הריצה, כך שהוא מאוד יציב ואינך צריך לדאוג לטייל. אם אינך רוצה שהחתול שלך יפעל על גלגל התרגיל, אתה יכול להשתמש בסיכת הנעילה כדי למנוע את סיבוב גלגל האימון. הבסיס הרחב של הליכון הזה עוטף לחלוטין את גלגלי הריצה, כך שהוא מאוד יציב ואינך צריך לדאוג לטייל. הגרסה המשודרגת החדשה של הליכון החתול שלנו, שקט ומונעת ביעילות לחתולים לצבוט את רגליהם, ריהוט לחיות מחמד נהדר. זהו גלגל פעילות גופני מקורה לחתולים וחיות מחמד. עקב מדידה ידנית, הגודל עשוי להיות סוטה מעט. [שדרוג חדש - למנוע מחתולים לצבוט את רגליהם] ביצענו שדרוג חדש לליכון התרגיל של החתול, תוך צמצום הפער בין הבסיס לגלגלי הריצה, שיכולים למנוע ביעילות לחתולים לצבוט את רגליהם כאשר הם ממשיכים לרכב ומחוצה לו לרכב ולמקום ו לרדת מההליכון. הוא זקוק לתרגול רציף כדי להשתמש בו בקיאותו. [שדרוג חדש - למנוע מחתולים לצבוט את רגליהם] ביצענו שדרוג חדש לליכון התרגיל של החתול, תוך צמצום הפער בין הבסיס לגלגלי הריצה, שיכולים למנוע ביעילות לחתולים לצבוט את רגליהם כאשר הם ממשיכים לרכב ומחוצה לו לרכב ולמקום ו לרדת מההליכון. תודה על ההבנה.

מאפייני הסחורה

Product name:
cat treadmill
Material:
solid wood
Size M:
Diameter - 90cm
Size Large:
Diameter - 100cm
XL:
Diameter - 110cm
Suitable for:
big cats, small cats, small dogs
This treadmill is very easy to assemble, and mounting holes are reserved on the surface of the product. Even girls who have never installed it can easily assemble it.:
packing list:
Cat wheel X1:
Gloves X 1 pair:
Screwdriver X 1:
caution:
1. This is an indoor exercise wheel for cats and pets. It needs continuous practice to use it proficiently. Please give it more time to adapt.:
2. Due to the difference of light and screen, the color of the item may be slightly different from the picture.:
3. Due to manual measurement, the size may be slightly deviated. Thank you for your understanding. :

קונים כמו שהם אוהבים