• לאחרונה
נה יד משלוח שטוח רצפת סמרטוט דלי סט, 360 וָטוֹב רוטרי רטוב ויבש סמרטוט עם 2 רחיץ & מגבר; מגבים מיקרופייבר

נה יד משלוח שטוח רצפת סמרטוט דלי סט, 360 וָטוֹב רוטרי רטוב ויבש סמרטוט עם 2 רחיץ & מגבר; מגבים מיקרופייבר

ILS 58.10

כמות סחורה
זמין

אנכי אחסון, קומפקטי חלקי יכול להיות לשים לתוך דלי, לא תופס מקום. שחררו את הידיים והקלו מבלי להתכופף. הפרדת לכלוך, זרימת מערכת, למעלה ולמטה שלוש פעמים, מהיר טיהור, ניקוי אזור גדול יותר מאשר עגול סמרטוט, חיסכון יותר ניקוי זמן. ניתן להרחיב את הראש המסתובב המלבני 360 שרתים לכל פינה ותחתית של הרהיט, שהוא נוח וחוסך עבודה ללא פינות מתות, מסתגל לקומות שונות ואינו פוגע ברצפה. נשא את הידית והרם את תחתית הדלי כדי למנוע התזת מים. יש פקק ניקוז בתחתית לניקוז נוח יותר. גבוהה-איכות מיקרופייבר סמרטוט, חזק ניקוי כוח, ספיגת מים טובה, קל לספוג אבק דק ושיער, לא לשפוך שיער, ויכול להיות מכונת שטף. אנכי אחסון, קומפקטי חלקי יכול להיות לשים לתוך דלי, לא תופס מקום. שחררו את הידיים והקלו מבלי להתכופף. הפרדת לכלוך, זרימת מערכת, למעלה ולמטה שלוש פעמים, מהיר טיהור, ניקוי אזור גדול יותר מאשר עגול סמרטוט, חיסכון יותר ניקוי זמן. ניתן להרחיב את הראש המסתובב המלבני 360 שרתים לכל פינה ותחתית של הרהיט, שהוא נוח וחוסך עבודה ללא פינות מתות, מסתגל לקומות שונות ואינו פוגע ברצפה. נשא את הידית והרם את תחתית הדלי כדי למנוע התזת מים. יש פקק ניקוז בתחתית לניקוז נוח יותר. גבוהה-איכות מיקרופייבר סמרטוט, חזק ניקוי כוח, ספיגת מים טובה, קל לספוג אבק דק ושיער, לא לשפוך שיער, ויכול להיות מכונת שטף. מפרט : 1. חומר : פלסטיק2. גודל דלי מגב : 8. 75 על 15"3. גודל מגב : 13" על 4.7"על 50.4" 4. צבע : אדוםהחבילה כוללת : 1 איקס 1 דליק2 איקס מיקרופייבר איקס מבוא : סט מגב ודלי שטוח לניקוי רצפות, מתאים לכל סוגי הרצפות. דיבורית, לא כיפוף, 360 * מסתובב סמרטוט, רטוב ויבש, זה עוזר טוב עבור החיים בבית שלךתכונה : 1. אנכי אחסון, קומפקטי חלקי יכול להיות לשים לתוך דלי, לא תופס מקום2. משלוח שלך ידיים ולהקל ללא כיפוף מעל3. עפר הפרדה, זרימת מערכת, למעלה ולמטה שלוש פעמים, מהיר טיהור4. את ניקוי אזור הוא גדול יותר מאשר עגול סמרטוט, חיסכון יותר ניקוי זמן5. גודל הדלי הוא 8.75 אינץ 'רוחב ו 15 אינץ' גובה. להגביר את תחתון של דלי כדי למנוע מים התזת 6. ניתן להרחיב את הראש המסתובב המלבני 360 התריסים לכל פינה ותחתית של הרהיטים, וזה נוח וחוסך עבודה ללא פינות מתות7. גבוהה-איכות מיקרופייבר סמרטוט, חזק ניקוי כוח, ספיגת מים טובה, קל לספוג אבק דק ושיער, לא לשפוך שיער, ויכול להיות מכונת שטיפה8. להסתגל שונים קומות מבלי לפגוע ברצפה9. יש ניקוז תקע בתחתית עבור יותר נוח ניקוז10. ידית נשיאה.

מאפייני הסחורה

1. Material:
Plastic
2. Mop bucket size:
8.75x15
3. Mop size:
13x4.7 x 50.4
4. Color:
red
The package includes:
1 x mop:
1 bucket:
2 x Microfiber mop:
introduce:
Flat mop and bucket set for floor cleaning, suitable for all kinds of floors. Hands-free, no bending, 360° rotating mop, wet and dry, it is a good helper for your home life:
feature:
1. Vertical storage, compact parts can be put into the bucket, not taking up space:
2. Free your hands and make it easier without bending over:
3. Dirt separation, circulation system, up and down three times, fast decontamination:
4. The cleaning area is larger than the round mop, saving more cleaning time:
5. The size of the bucket is 8.75 inches in width and 15 inches in height. Heighten the bottom of the bucket to prevent water splashing:
6. The 360° rectangular rotating head can be extended to any corner and bottom of the furniture, which is convenient and labor-saving without dead corners:
7. High-quality microfiber mop, strong cleaning power, good water absorption, easy to absorb fine dust and hair, does not shed hair, and can be machine washed:
8. Adapt to various floors without damaging the floor:
9. There is a drain plug at the bottom for more convenient drainage:
10. Carrying handle :

קונים כמו שהם אוהבים