• לאחרונה
נייד מתקן חוט מקרה, 2023 חדש נייד מתקן חוט מקרה עם 100 חוט מקלות לנשים גברים שיניים ניקוי

נייד מתקן חוט מקרה, 2023 חדש נייד מתקן חוט מקרה עם 100 חוט מקלות לנשים גברים שיניים ניקוי

ILS 5.99

כמות סחורה
זמין

*שדרוג אוטומטי חוט ארגונית*חוט דנטלי מחזיק עשוי באיכות גבוהה חזק חוט, חסר ריח, רגיל קצפת, לקרוע, לשבור או למתוח, להסיר מזון פסולת, את חוט ידית יש החלקה עיצוב, ואת זנב יש קיסם עיצוב, שני חוט וקיסמים. חומר פרימיום * סיבי פוליאתילן מולקולריים גבוהים, כוח מתיחה גבוה לא קל לשבור את החוט, חוט דנטלי דק וחלק מחליק בקלות לתוך השיניים כדי לנקות שאריות מזון, עדין ולא פוגע בשיניים, לידית חוט דנטלי יש עיצוב מונע החלקה, והמעוקל בסוף יכול לשמש כקיסם. דיר בנוסף * לשימוש חוזר מנפק חוט דנטלי, לפתוח את תחתון כיסוי כדי למלא חוט בקלות ובמהירות. שים לב : מותגים אחרים של חוט דנטלי לא יכול להיות תואם עם מתקן. *תיבת חוט דנטלי אוטומטית בגודל 4.1 אינץ '(ליטר), 1.0 אינץ ' (וואט), משקל 38 גרם. קל ונייד, קל לשימוש. זה מעשי ויפה אוטומטי חוט דנטלי, מושלם עבור היכרויות, נסיעות, בית, מלון, מסעדה, בית ספר, משרד ועוד, חוט דנטלי לבחור מתקן זה חכם חוט דנטלי תיבת הוא הבחירה הטובה ביותר עבור מתנה שלך משפחה וחברים. ביעילות לטפל בבריאות השיניים שלך ולהראות את החיוך שלך במלואם. נייד מתקן חוט דנטלי נייד מקרה חוט דנטלי מתקן עם 100 חוט מקלות, 2023 חדש אוטומטי חוט דנטלי מקרה למילוי חוט דנטלי מקל ארגונית עבור שיניים ניקוי מפרט : חומר : שרירי בטן צבע : ירוק, לבן, ורוד גודל : 1*1 * 4 אינץ / 2.6*2.6*10.4 סנטימטר חבילה כוללת : 1/2/3 יחידות * נייד מנפק חוט 100 יחידות * חוט מקלות הערה : 1.בבקשה לאפשר 1-2 גרם הבדלים עקב מדידה ידנית. 2.בשל צגים שונים אור, התמונות לא יכולות להראות את הצבע האמיתי של הפריט. תודה לך על ההבנה. לבסוף, אם יש לך שימוש או בעיות אחרות לאחר שקבל את הסחורה, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת. אנו נשרת אותך בלב שלם כדי להבטיח שאתה מרוצה ממנו. אנו מקווים שאתה יכול לקבל את רוב מהנה קניות ניסיון בחנות שלנו, ומאחל לך קניות שמחה!.

מאפייני הסחורה

Material:
ABS
Color:
Green, White, Pink
Size:
1*1*4in / 2.6*2.6*10.4cm
Package includes:
1/2/3Pcs * Portable Floss Dispenser :
100Pcs * Floss Sticks :
NOTE:
1.Please allow 1-2g differences due to manual measurement. :
2.Due to different monitors and light, the pictures may not show the actual color of the item. Thank you for your understanding. :
Finally, if you have any usage or other problems after receiving the goods, you can contact us at any time. We will serve you wholeheartedly to ensure that you are happy with it. We hope you can get the most enjoyable shopping experience in our store , and wish you a happy shopping! :

קונים כמו שהם אוהבים