• לאחרונה
Jiozermi 4 PCS 60 ממ ארון פליז מוצק מושך ידיות, ידית צורת עלה זהב ידיות מגירת עלים לדלתות למגירת מטבח

Jiozermi 4 PCS 60 ממ ארון פליז מוצק מושך ידיות, ידית צורת עלה זהב ידיות מגירת עלים לדלתות למגירת מטבח

ILS 17.00

כמות סחורה
זמין

▶ 【תוכן החבילה】 : תקבל 4 ידיות ארון צורת עלים, 8 ברגים של 8 יח ', קל להתקנה וגמישים לשימוש, מספיק כמות להחלפה. ▶ 【גודל המוצר】 : ידיות ארון צורת העלים האורך הכולל הוא 2.36 אינץ ' / 60 מ"מ, רוחב הוא 1.73 " / 44 מ"מ, מרכזי חור מימד הוא 1.57 אינץ' / 40 מ"מ, העובי הוא 1/16 אינץ ' / 1.5 מ"מ. ▶ 【【חומר מצטיין】 : ידיות ארון צורת העלים בנוי מפליז מוצק, ומשטח אחיזה חלק וגימור נהדר, עמידות חלודה וקורוזיה, עמידות ארוכה. ▶ 【מגוון רחב של יישומים】 : נהדר לסוגים שונים של ריהוט, ארון, שידה מגירה, ארון בגדים וארון אמבטיה. אנא בדוק את הגודל לפני ההזמנה. ▶ 【【100% לקוחות מאושרים】 : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנחזיר את הכסף שלך אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור איתנו קשר כדי שיהיה נכון. ▶ 【תוכן החבילה】 : תקבל 4 ידיות ארון צורת עלים, 8 ברגים של 8 יח ', קל להתקנה וגמישים לשימוש, מספיק כמות להחלפה. ▶ 【גודל המוצר】 : ידיות ארון צורת העלים האורך הכולל הוא 2.36 אינץ ' / 60 מ"מ, רוחב הוא 1.73 " / 44 מ"מ, מרכזי חור מימד הוא 1.57 אינץ' / 40 מ"מ, העובי הוא 1/16 אינץ ' / 1.5 מ"מ. ▶ 【【חומר מצטיין】 : ידיות ארון צורת העלים בנוי מפליז מוצק, ומשטח אחיזה חלק וגימור נהדר, עמידות חלודה וקורוזיה, עמידות ארוכה. ▶ 【מגוון רחב של יישומים】 : נהדר לסוגים שונים של ריהוט, ארון, שידה מגירה, ארון בגדים וארון אמבטיה. אנא בדוק את הגודל לפני ההזמנה. ▶ 【【100% לקוחות מאושרים】 : Jiozermi מרגיש בטוח שתאהב את המוצר שלנו, שנחזיר את הכסף שלך אם אתה לא מתרגש מהרכישה שלך תוך 30 יום. פשוט צור איתנו קשר כדי שיהיה נכון. אודותינו : המתמחה במוצרי בית ומשרדים, Jiozermi עובד על מספק מוצרים אמינים, איכותיים ומעשיים עבור לקוחות גלובליים. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מקווים שתוכלו לנסות את המוצרים שלנו Jiozermi 4 PCS 60 מ"מ ארון פליז מוצק מושך ידיות, צורת עלה זהב ידית על עלה ידיות עלה למגירת מטבח דלתות שידה ארון ארון מפרט : צבע : חומר זהב : פליז מוצק אורך כולל : 2.36 ” / 60 מ"מ רוחב : 1.733 ” / 44 מ"מ מרכזי חור מימד : 1.57” / 40 מ"מ עובי : 1/16 ” / 1.5 מ"מ ברגים גודל : M4 x 16 מ"מ חבילה כוללת : 4 x ידית צורת עלה 8 x ברגים 30 יום אחריות ואין סיכון רכישה jiozermi אהבה נותנת ללקוחות שלנו מוצרים מספקים במחיר שווה לכל נפש ויש להם חווית קנייה נעימה אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אתה יכול ליצור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נפתור את הבעיה שלך תוך 24 שעות בדרך כלל. אנא תן לנו הזדמנות לפתור בעיות, תודה! אם אינך מרוצה מהרכישה שלך תוך 30 יום מסיבה כלשהי, יידע אותנו והמוצרים שלנו תומכים בתשואות ללא תנאי. זה הג'וזרמי.

מאפייני הסחורה

Color:
Gold
Material:
Solid Brass
Overall length :
2.36” / 60mm
Width :
1.73” / 44mm
Dimension-Hole Centers :
1.57” / 40mm
Thickness :
1/16” / 1.5mm
Screws Size :
M4 x 16mm
Package includes:
4 x Leaf Shape Handle:
8 x Screws :
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :

קונים כמו שהם אוהבים