• לאחרונה
חיתול לקשישים, חיתולים למבוגרים בד נושם נושם נושם חיתול הגנה על בריחת שתן פתיחת תחתונים לכיס לגברים

חיתול לקשישים, חיתולים למבוגרים בד נושם נושם נושם חיתול הגנה על בריחת שתן פתיחת תחתונים לכיס לגברים

ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

ספיגה מצוינת : לאחר שתן, השתן נספג במהירות דרך תחתוני הבריחה בתחתונים בכרית ההחלפה (האמצעית), שיש לה רק תחושת הרטבה קלה על הבד שבאה במגע עם עורו של המבוגר. ספיגה טובה : חיתולי בד למבוגרים קלים לשימוש ובעלי ספיגה טובה. לאחר שתן, שתן נספג במהירות דרך הרירית והבד בכרית ההחלפה (שכבה אמצעית), שבאה במגע עם עורו של המבוגר. יש לו רק תחושת הרטבה קלה. קל לשטוף ולייבש וקל לשימוש. עמיד : חיתולים למבוגרים בד יש סרט TPU אלסטי אלסטי ועמיד למים בשכבה החיצונית עם גמישות גבוהה וכוח מתיחה, גמישות טובה וניתן לשטוף אותם פעמים רבות ללא עיוות או נזק. גמישות גבוהה וחוזק מתיחה : חיתולי בד למבוגרים עשויים מחומר אלסטי מאוד עם שכבה חיצונית אלסטית אטומה למים, חיתולי בד למבוגרים הם בעלי גמישות גבוהה וכוח מתיחה, כיסויי חיתול של נשים הם בעלי גמישות טובה וניתן לשטוף חיתולים מבוגרים פעמים רבות. אין עיוות, אין נזק. מוצרי טיפוח : חיתולים למבוגרים מבד אתם מאושרים כל יום. הגורל שלך אטום כשאתה פוגש את המוצר הקסום הזה. קח את מוצר הגורל הזה הביתה וצמצם את הדאגות שלך!. מפרט : סוג פריט : חיתולי חיתולי מבוגרים בבד : Slice Diapers : אין חיתולים (אנא רכשו חיתולים תואמים לשימוש יחד) המתאימים לקהל : למבוגרים, היקף המותניים הניתן לניתוח קשישים : בערך. 35-125 ס"מ / 13.8-49.2in (בתוך 180 ק"ג) אנשים רלוונטיים : עבור הקשישים, הנשים הנכות, בהריון ומבוגרים אחרים עם ניידות לא נוחה. השתמש ביחד) 1. חיתולים משמשים לתיקון רפידות שתן ננומטר או חיתולי נייר. אין להם פונקציית ספיגת מים אלא רק פונקציה אטומה למים. הם צריכים לשמש עם אביזרי ספיגת מים .2. יש להכניס את הקצה האחורי של החיתול או החיתול בבד הרירית ולא לחשוף אותו, כך שקל יותר לנגן את פונקציית בד הרירית כדי לחדור במהירות לשתן ולשמור על יבש .3. חגורת מתיחת רגל החיתול חייבת להיות קרובה לרגל המשתמש, אחרת המשתמש יסתובב או יזוז, מה שיגרום לדליפת שתן לצדדים וירטב את הבגדים או סדיני המיטה. יש צורך לשנות את הכרית או החיתול המשתנה בזמן, ומרווח השינוי צריך לשקול את ספיגת המים של האביזר ואת נפח השתן של המשתמש.

מאפייני הסחורה

Item Type:
Cloth Adult Diapers
Material:
Cloth
Diapers:
No Diapers (Please Purchase Matching Diapers to Use Together)
Suitable for the Crowd:
For Adults, Elderly
Applicable Waist Circumference:
Approx. 35-125cm / 13.8-49.2in (within 180Kg)
Applicable People:
For the Elderly, the Disabled, Pregnant Women and Other Adults with Inconvenient Mobility.
Package List:
1 x Cloth Adult Diaper:
Note:
Diapers:
No diapers (please purchase matching diapers to use together)
1. Diapers are used to fix nanometer urine pads or paper diapers. They have no water absorption function but only waterproof function. They need to be used with water absorption accessories.:
2. The back end of the diaper or diaper should be placed in the lining cloth and not exposed, so that it is easier to play the function of the lining cloth to quickly penetrate urine and keep it dry.:
3. The diaper leg stretch belt must be close to the user's leg, otherwise the user will turn over or move, which will cause urine leakage sideways and wet the clothes or bed sheets.:
4. It is necessary to change the changing pad or diaper in time, and the change interval should consider the water absorption of the accessory and the urine volume of the user.:

קונים כמו שהם אוהבים