• לאחרונה
מחרטה כלי 11 ממ 10 יחידות כיכר קרביד הכנס חותך 4-קצה עבור נגרות הפיכת כלים ביצרו קרביד מוסיף

מחרטה כלי 11 ממ 10 יחידות כיכר קרביד הכנס חותך 4-קצה עבור נגרות הפיכת כלים ביצרו קרביד מוסיף

ILS 41.20

כמות סחורה
זמין

- מיועד פופולרי עץ מחרטה כלי. - רכוב עם בורג. - חוזק גבוה וקשיות. - בהשוואה עם פלדה את מוצק קרביד נשאר חד למשך זמן ארוך יותר. - גבוהה דיוק, יציב. מפרט : גודל : 11 על 11 על 2 מ מ יישום : אידיאלי להענקת גימור חלק על משטחים מעוקלים וקעורים, עבודות חלולות וליישומי מפנה כלליים.הערה : בבקשה לאפשר קצת גודל שגיאות בשל מדידה ידנית.צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה על צג המחשב שלך מאז צגים אינם מכוילים אותו.חבילה כללה : 10 תוספות קרבידשביעות הרצון שלך היא המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה על התמיכה שלך, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נגיב תוך 24 שעות!אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו יהיה לספק את הסחורה לך בהקדם האפשרי, את לוגיסטיקה מהירות הוא מהיר יותר מאשר באתר.

מאפייני הסחורה

Size:
11x11x2mm
Application:
Ideal for giving you a smooth finish on curved, concave surfaces , hollowing jobs and for general turning applications.:
Note:
Please allow a little size errors due to manual measurement.:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same.:
Package included:
10 x Carbide Inserts:
Your satisfaction is our greatest motivation, thank you for your support, if you have any questions, please feel free to contact us, we will respond within 24 hours!:
Please feel free to contact us if you have any questions, we will do our best to provide you with the best service. Our company will deliver the goods to you as soon as possible, the logistics speed is faster than website. :

קונים כמו שהם אוהבים