• לאחרונה
סואן מחרטה כלי מתכת מחרטה, שינוי מהיר משעמם בר הפיכת כלי הודעה מחזיק עבור מיני מחרטה מחרטה אביזרי קל

סואן מחרטה כלי מתכת מחרטה, שינוי מהיר משעמם בר הפיכת כלי הודעה מחזיק עבור מיני מחרטה מחרטה אביזרי קל

ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

שינוי מהיר משעמם בר הפיכת כלי הודעה מחזיק עבור מחרטה מיני. שינוי מהיר כלי הודעה, חותך מחזיק הם עיקרי קובץ מצורף של מחרטה רגילה, מורכב של כלי הודעה וכמה כלי מחזיק, על פי הצרכים של עיבוד,. בחר מחזיק סכין מתאים, יכול להתבצע מחוץ לגינה, חיפוי, ניתוק, סיבוב, קידוח, משעמם, קידוח ועיבוד אחר. - החלים על שיטת השוואה כדי למדוד את קוטר החומר, דיוק 0.01 מ מ. החלפה : הם אביזרים נהדרים כדי להחליף שלך ישן או שבור ידית ידיות. תיאור : שינוי מהיר משעמם בר הפיכת כלי הודעה מחזיק עבור מיני מחרטהמהיר שינוי כלי הודעה, חותך מחזיק הם עיקרי קובץ מצורף של מחרטה רגילה, מורכב של כלי הודעה וכמה כלי מחזיק,על פי הצרכים של עיבוד, לבחור המתאים סכין מחזיק, יכול להתבצע מחוץ גן, חיפוי, מנותק, מתפתל, קידוח, משעמם, קודח ועיבוד אחר.מפרט : סגסוגת אלומיניום חומרית פוסט כלי 44 על 44 על 37 מחזיק משעמם 50 על 25 על 25 בעל להב חתוך קיבולת 50 על 25 על 25 מחזיקי סיבוב ופונה 49 על 25 על 24 ברגי הרכבה מ '8 & מ' 10 דיוק 0.01 מ 'תכונות : -ישים לשיטת ההשוואה למדידת קוטר חומר העבודה, דיוק 0.01 מ'.-מחזיק כלים עבור אגוז בורג הכוונון והכלי, התאם את גובה ההתקנה , קל לתפעול, קיצור זמן טעון סכין.- כל כלי שינוי לוקח רק כמה שניות.- דיוק מיקום גבוה, דיוק איפוס בטווח של 0.01 מ מ, איכות פני השטח של חלקים במכונה, דיוק משופר.החבילה כללה : 1 איקס פוסט כלי 1 איקס 3/8" מחזיק משעמם1 איקס 3/8" בר משעמם1 איקס 1/2" בעל להב חתוך קיבולת 2 איקס 1/4-1/2" סיבוב & מול מחזיקים2 איקס ברגי הרכבה (מ8 & מ10)4 איקס משושה שקועבשימוש נרחב : מכשירים מכניים, מכשירים ומכשירים, מזון וציוד תעשייתי.לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור האהוב עליך מוצרים כאן. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו בזמן.

מאפייני הסחורה

Material Aluminum alloy:
Tool Post 44x44x37mm:
Boring holder 50x25x25mm:
Capacity cut-off blade holder 50x25x25mm:
Turning & facing holders 49x25x24mm:
Mounting bolts M8 &M10:
Accuracy 0.01mm:
Features:
-Applicable to the comparison method to measure the workpiece diameter, accuracy 0.01mm.:
- Toolholder for the adjusting screw nut and tool, adjust installation height , easy to operate, shortening the time loaded knife.:
-Each changing tools only takes a few seconds.:
-High positioning accuracy, reset accuracy within 0.01mm range, the surface quality of machined parts, precision improved.:
Package Included:
1 x Tool Post:
1 x 3/8 Boring holder:
1 x 3/8 Boring bar:
1 x 1/2 Capacity cut-off blade holder:
2 x 1/4-1/2 Turning & facing holders:
2 x Mounting bolts (M8 & M10):
4 x Countersunk hexs:
Widely Used:
mechanical appliances, instruments and apparatus, food and industrial equipment.
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

קונים כמו שהם אוהבים