• לאחרונה
מאוורר תקרה אור אור מאווררי תקרה שקט קטן קליל LEDFAN תקרה תאורה ביתית בית מאוורר חדר ילדים אור עם שלט

מאוורר תקרה אור אור מאווררי תקרה שקט קטן קליל LEDFAN תקרה תאורה ביתית בית מאוורר חדר ילדים אור עם שלט

ILS 269.00

כמות סחורה
זמין

מסוגנן ויפה : למאוורר התקרה המואר יש אסתטיקה מסוגננת ופשוטה. קל להתקנה, צריכת חשמל נמוכה ותפוקת אור גבוהה מאפשרים לך לשלוט על התאורה והאווירה של שטח המגורים שלך, המתאימה לחללים מקורה קטנים כמו חדרי שינה, חדרי אוכל, מרפסות, משרדים, בתי קפה וכו '. מאוורר תקרה באיכות גבוהה : צריכת חשמל נמוכה ומנוע ליבת כוח חזק, מהירות רוח חזקה, חיי שירות ארוכים, מהירות סיבוב יציבה ורעש נמוך. תכנון שלט רחוק אינטליגנטי : שלט רחוק אינטליגנטי, התאמה של שישה הילוכים, כדי לענות על צרכים שונים, קל לתפעול. מיתוג שלט רחוק אחד קדימה והפוך, בקיץ, הרוח חזקה, מרעננת ונעימה; בחורף הוא מתהפך, והאוויר מופץ לכל הכיוונים כדי להפחית את הפרש הטמפרטורה. תכנון לשימוש כפול : תכנון תכלית כפול-תכלית יניקה, המתאים לגובה רצפה שונים, הגובה הכולל של סוג התקרה הוא 28 ס"מ, והגובה הכולל של סוג הבום הוא 40 ס"מ. מומלץ לרכוש עמודי הרחבה לרצפות מעל 3 מטרים. נוח ולא רעש : מנוע המאוורר החזק מספק זרימת אוויר חזקה, ללא רעש, שינה נוחה והעיצוב ההומני של מאוורר האיזון הבלתי נראה מביא לך חיים רגועים. עיצוב מאוורר תקרה ייחודי : כשמגיעים הביתה, הפעל את מאוורר התקרה באור, אור המאוורר גורם לך להרגיש את האור החם והרוח הקרירה, וסוחף את העייפות של כל הגוף. לקשט את החדר, להביא לך בהיר, נוח והנאה. שם מוצר : מאוורר תקרה אור/תאורה תליון/מאוור : ברזל + להב מאוורר ABS + Acrylic Lampshade Product תצורת תצורה : Gear Product Product : שישה הילוכים תיבת הילוכים כוח : דו-צבעוני 90 וואט גודל התוצר : גובה 28 ס"מ קוטר 60 סמ"ק צבע : חום/לבן/אבקה כחול/עץ תבואה עץ כוח : מנוע תדר משתנה 10 W 10 W ~ 60 סגנון קיצוני : פונקציה סגנון אירופית קלאסית : תאורה, מאוורר, סצנה ניתנת לקישוט פנים : מתאימה להתקנה בסלון שלך, בחדר השינה, בחצר וילה, משרד, קפה רטרו, מסעדה, בר, חנות וכו '. טיפים : 1. רק התקרה אור המאוורר כלול, לא כלולים פריטים אחרים! 2. בגלל סביבת הצילום ואפקטים של תאורה, יתכן שיש הבדל צבע בין האובייקט האמיתי לצבע התמונה, לעיון בלבד! 3. בגלל כלי מדידה ושיטות שונות, שגיאת גודל הנתונים היא 1 ~ 3 ס"מ, אנא הבינו. אני מאחל לך חיים מאושרים.

מאפייני הסחורה

24 inches (about 60CM in diameter):
Number of fan blades:
three blades (thickened ABS fan blades)
Fan blade material:
iron + ABS fan blade + acrylic lampshade
Product configuration:
remote control
Product gear:
six-speed transmission
Lamp power:
bi-color 90 watt LED
Product size:
height 28CM diameter 60CM
Product color:
brown/white/powder blue/wood grain
Motor power:
variable frequency motor 10W ~ 60W
Decoration style:
classical European style
Function:
lighting, fan, interior decoration
Applicable scene:
suitable for installation in your living room, bedroom, villa yard, office, retro cafe, restaurant, bar, shop, etc.
Kind tips:
1. Only the ceiling fan light is included, no other items are included!:
2. Due to the shooting environment and lighting effects, there may be a color difference between the real object and the picture color, for reference only!:
3. Due to different measurement tools and methods, the data size error is 1~3cm, please understand. I wish you a happy life :

קונים כמו שהם אוהבים