• לאחרונה
מיני מאוורר גייל אילם שלוש-מהירות מתכוונן שולחן מאוורר עם בסיס

מיני מאוורר גייל אילם שלוש-מהירות מתכוונן שולחן מאוורר עם בסיס

ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

שקט נמוך הדציבלים, שקט מקורה מקום, לא מופרע. קל משקל ונוח, לשים אותו בתיק ללא תופס מקום. התאמת גובה, רחב זווית אוויר אספקת. חומרים באיכות גבוהה, אומנות מופלאה. חיי סוללה ארוכים, קיץ קריר. אם יש לך שאלות או בעיות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נשיב בתוך 24 שעות עם פתרון משביע רצון.תכונה : 1. שלוש-מהירות מתכוונן : זה קירור מאוורר יש שלוש מהירויות שונות, את רוח כוח עליות בתורו, ואת אוויר אספקת זווית הוא מתכוונן כדי לענות על צרכי השונים שלך.2. תחולה : יש קולבי שיכול להיות תלוי על מטריות, עגלות, שולחנות עבודה, אוהלים, וכו'., מתאים לקירור חיצוני או יופי במזג האוויר חם.3. זה קטן מאוורר משתמש יו אס בי טעינה. זה יכול גם להיות מחויב עם נייד אספקת חשמל בחוץ, אשר הוא מאוד נוח לשימוש בזמן הטעינה.4. יציב בסיס : את חסון שטוח-תחתון עיצוב הוא נוח ויציב למקום, ויכול להיות ממוקם בחוזקה על שולחן העבודה, אשר הוא מאוד מתאים לשימוש במשרד.5. קל ונייד : זה מיני מאוורר הוא קטן בגודל ויש לו גדול חום פיזור טווח. קל לנשיאה, מושלם עבור בית, משרד או נסיעות.לתאר : נייד מאוורר, שולחן מאוורר, ביצועים אמינים, מלוא תכונות, קל לתפעול; רב-מהירות מתכוונן מאוורר, באמצעות ברציפות משתנה מהירות טכנולוגיה, יכול לסגור או לסגור את אוויר.מפרט : כוח : 2 ואט סוללה קיבולת : 800 מיליאמפר / שעה (כלול)מצב אספקת חשמל : יו אס בי טעינהזמן טעינה : 2.5-3 שעותגודל : 112*210*64 מילימטר הילוכים : שלושה הילוכים מתכוונניםחבילה כללה : 1 * כף יד הערות : 1. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 0-1 אינץ שגיאה. תודה על ההבנה שלך.2. הצג אינו מכויל אותו הדבר, הצבע של הפריט שמוצג בתמונה עשוי להיות שונה מעט מהפריט בפועל.אתה יכול לשלוח לנו מייל כדי להסביר את המוצר שאתה צריך, אם יש לך בעיה עם הפריט שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נעזור לך בתוך 24 שעות. אנו מחויבים להבטיח כי הלקוחות שלנו הם 100% מרוצים עם המוצרים שלנו.

מאפייני הסחורה

Power:
2W
Battery capacity:
800mah (included)
Power supply mode:
USB charging
Charging time:
2.5-3 hours
Size:
112*210*64mm
Gears:
Three adjustable gears
Package Included:
1 * Handheld Fan:
notes:
1. Due to manual measurement, please allow 0-1 inch error. Thanks for your understanding.:
2. The monitor is not calibrated the same, the color of the item shown in the photo may be slightly different from the actual item.:
You can send us an email to explain the product you need, if you have any problem with our item, please don't hesitate to contact us, we will help you within 24 hours. We are obligated to ensure that our customers are 100% satisfied with our products :

קונים כמו שהם אוהבים