• לאחרונה
3.1 סוג ג כדי מ. 2 נייד תיבת דיסק קשיח, מ. 2 מארז מתאם כלי, מארז דיסק קשיח שחור מ. 2 מארז מפתח חיצוני

3.1 סוג ג כדי מ. 2 נייד תיבת דיסק קשיח, מ. 2 מארז מתאם כלי, מארז דיסק קשיח שחור מ. 2 מארז מפתח חיצוני

ILS 29.99

כמות סחורה
זמין

מארז דיסק קשיח מסוג 3.1*הביצועים שלו שופרו מספר פעמים, מה שיכול להפחית מאוד את העיכוב ולהפחית מאוד את צריכת החשמל. *תאימות חזקה ממשק סוג-ג לתאימות חזקה. מארז סגסוגת אלומיניום ושני הצדדים של דרך חור עיצוב-עבור מראה יפה ומאוד משפר את אפקט פיזור חום. *תומך בהחלפה חמה ללא נהג, קל לשימוש. * ביצועים טובים עם מחוון לשליטה קלה. תיבת דיסק קשיח נייד מ.2, מ. 2 כלי מתאם מארז מארז, מארז דיסק קשיח שחור מ.2 מארז מפתח מארז חיצוני מוצר זה מתאים מ. 2 של ממשק (מ-מפתח) ממשק, ואת ממשק מיישם את תקן פרוטוקול נ. ב. מ. כל זמין כעת בשוק תומך רק דיסק קשיח מסוג מ '2, אינו תומך בדיסק קשיח מ' 2 תחת פרוטוקול סאטה. מפרט : סוג : יו אס בי 3.1 סוג-ג כדי מ.2 כונן קשיח מארז פרוטוקול : מחבר : סוג-ג משקל : כ. 101 גרם רשימת חבילה : 1 * מארז דיסק קשיח 1 * כבל נתונים 1 * מברג שלבי התקנה : 1. הדק את הדש האחורי לחלק האחורי של המעטפת ונעל את הברגים. 2. הכנס את הדיסק הקשיח לממשק ושטח אותו בקצה הלוח. 3. מהדק את עמוד הנחושת המתכתי לתחתית הדיסק, הכנס את החור המתאים בלוח המעגל המודפס ונעל אותו עם הבורג הקבוע. 4. הכנס את לוח המתאם עם האס-אס-די הקבוע לשעון המעטפת החיצוני, והדק את הריק הקדמי בהתאמה, ואז נעל אותו עם הברגים.

מאפייני הסחורה

Type:
USB3.1 Type-C to NVMe M.2 HDD Enclosure
Protocol:
NVMe  
Connector:
TYPE-C
Weight:
Approx. 101g
 :
Package list:
1 * HDD Enclosure:
1 * Data Cable:
1 * Screwdriver:
Installation Steps:
1. Fasten the rear flap to the rear of the casing and lock the screws.:
2. Insert the NVMe hard disk into the interface and flatten it at the end of the board.:
3. Clamp the metal copper column to the bottom of the SSD, insert the corresponding hole in the PCB board, and lock it with the fixed screw.:
4. Insert the adapter plate with the fixed SSD into the outer casing clock, and fasten the front blank correspondingly, then lock it with the screws.:

קונים כמו שהם אוהבים