• לאחרונה
טריגר טעינה מהירה עם USB, קבלים קרמיים בעלי תואר גדול במודול הטעינה מהיר, גודל קטן לאביזרים תעשייתיים

טריגר טעינה מהירה עם USB, קבלים קרמיים בעלי תואר גדול במודול הטעינה מהיר, גודל קטן לאביזרים תעשייתיים

ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

כאשר הם מופעלים, האורות הצבעוניים יבהבו פעם אחת והצבעים מציינים את מצב העבודה הנוכחי. לחץ והחזק את הכפתור ואז הפעל על האורות הצבעוניים ואז הזן את ההגדרות. יכול להפעיל כל מתח העונה על מפרטי PD2.0, בגודל קטן, נוח לשימוש ובביצועים טובים. לחץ קצר כדי להחליף את צבע האורות הצבעוניים, לחץ ארוך כדי לשמור את האור. החל לוגיקת מתח קבוע : החל את המתח האחרון בטווח המתח. החל את היגיון המתח הגבוה ביותר, החל את ערך המתח הגבוה ביותר במתח, אם יש מספר אותם ערכים גבוהים ביותר, החל את האחרון. תכונה : 1. יכול להפעיל כל מתח העונה על מפרטי PD2.0, בגודל קטן, נוח לשימוש ובביצועים טובים .2. כאשר הם מופעלים, האורות הצבעוניים יבהבו פעם אחת והצבעים מציינים את מצב העבודה הנוכחי. לחץ והחזק את הכפתור ואז הפעל על האורות הצבעוניים ואז הזן את ההגדרות .3. לחץ קצר כדי להחליף את צבע האורות הצבעוניים, לחץ ארוך כדי לשמור את האור כבוי .4. החל את היגיון המתח הגבוה ביותר, החל את ערך המתח הגבוה ביותר במתח, אם יש מספר אותם ערכים גבוהים ביותר, החל את האחרון .5. מרחו את היגיון המתח הקבוע : החל את המתח האחרון בטווח המתח. מפרט : סוג פריט : טעינה מהירה מפעלת מודול חומר : PCBPURPOSE : לבדיקת עומס אחורי או שימוש : 3-20 VCURRENT : 0-5 APORT סוג : סוג- סוג- CHOW לשימוש : לאחר ההפעלה, ZY12 PDS יזין את מצב ה- PD כברירת מחדל, והאורות הצבעוניים מראים אדום יציב, מה שמצביע על כך ש- 5 V ברירת המחדל הוחל. אם המתאם תומך במתחים רבים יותר, אתה יכול ללחוץ על מתג המגע כדי להחליף את מתח הפלט. האורות הצבעוניים מאירים בהתמדה (אדום, צהוב, ירוק, ירוק בהיר, כחול, סגול ולבן) כדי להציג את הפלט המתח והזרם המתאים 1-7 על ידי מתאם היישומים בפועל. אם המתאם אינו תומך במצב PD, פסק הזמן של החיבור אינו תקין, או שהיישום אינו מגיב, האורות הצבעוניים הבזיקים באדום כדי להגדיר את מתח הגבול העליון 3 : לחץ על הצגת פעם אחת על מתח הגבול התחתון, לחץ ארוך ופלאש כדי להגדיר את המתח התחתון של הגבול 4 : ניתן לממש את בקרת הטעינה על ידי חיבור המטען הייעודי התומך 5 : במצב התצוגה הרגיל, לחץ על כבידה כדי לכבות ה- SC.

מאפייני הסחורה

Item Type:
Fast Charging Trigger Module Material
Purpose:
For back-end load testing or use
Voltage:
3-20V
Current:
0-5A
Port Type:
Type-C
How to Use:
After power-on, ZY12PDS will enter PD mode by default, and the colorful lights show steady red, indicating that the default 5V has been applied. If the adapter supports more voltages, you can click the touch switch to switch the output voltage. The colorful lights illuminate steadily (red, yellow, green, light green, blue, purple, and white) to show the corresponding voltage and current groups 1-7 output by the actual application adapter.:
If the adapter does not support the PD mode, the connection timeout is abnormal, or the application does not respond, the colorful lights flash red.:
1:
Connect the battery (remember, otherwise the motherboard will not display)
2:
Press once + to display the upper limit voltage, long press and flash to set the upper limit voltage
3:
Press once-display the lower limit voltage, long press and flash to set the lower limit voltage
4:
Charging control can be realized by connecting the supporting dedicated charger
5:
In the normal display state, press SET to turn off the sc

קונים כמו שהם אוהבים