• לאחרונה
טריגר ברמה נמוכה של 5 וולט 1 מודול ממסר ערוץ מגן לוח ממשק DC AC 220V עבור Arduino

טריגר ברמה נמוכה של 5 וולט 1 מודול ממסר ערוץ מגן לוח ממשק DC AC 220V עבור Arduino

ILS 24.90

כמות סחורה
זמין

הפעלה ברמה נמוכה של 5 V 1 מודול ממסר ערוץ 1 ערוץ מגן לוח לוח DC AC 220 V עבור Arduino. תכונות : עם חריץ בידוד באזור בקרה ואזור עומס. עם אינדיקציה של פעולת כוח וממסר, בהירים כאשר התחברו ונכבים כאשר מתנתקים. כאשר יש אות בכניסה לאות, הצד הציבורי והצד המשותף יתפרקו. זה יכול לשמש לא רק כמודול לוח פיתוח מיקרו -בקר, אלא גם כבקרת מכשירים ביתי. זה לא יכול רק לשלוט על אות DC או AC, אלא עומס AC 220 V. עם קשר פתוח ופתחי פתוח קרובים. נוח להתחבר לכבל בקרת גישה מסוף כחול KF301. מפרט : VCC : ממשק כוח, 5 V GND : קרקע בתוך : ממשק בקרה. זרם דרכי לפחות 4 MA com : קרקע מעגל בקרה, התחבר לגודל GND : בערך. 41 x 16 x 16 מ"מ/ 1.61 x 0.62 x 0.62 '' משקל : בערך. 12 גרם הערה : 1. כפכפים ברמה גבוהה מראה כי ישנם מצב ההדק של המתח בין מסוף כניסת האות לקרקע; כלומר, זו דרך של טריגר קצר במעגל בין כניסת האות לקוטב חיובי VCC. 2. כפכפים ברמה נמוכה מראים שיש מתח למצב ההדק OV בין מסוף כניסת האות לקרקע. במילה אחת, זוהי דרך של טריגר קצר במעגל בין כניסת האות לקוטב שלילי של GND. 3. אנא אפשר 1-3 מ"מ שונה בגלל המדידה הידנית. 4. בגלל התצוגה השונה ואור שונה, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט. תודה על החבילה הבנה שלך כלולה : מודול ממסר ערוץ 1 x 1.

מאפייני הסחורה

VCC:
Power interface ,5V
GND:
Ground
IN:
Control interface .Drive Current at least 4mA
COM:
Control circuit ground ,Connect to GND
Size:
approx. 41 x 16 x 16mm/ 1.61 x 0.62 x 0.62''
Weight:
approx. 12g
Note:
1. High level flip-flops shows that there are trigger mode of the voltage between the signal input terminal and the ground; That is to say it is a way of short circuit trigger between signal input and VCC positive pole.:
2. Low level flip-flops shows that there are voltage for OV trigger mode between the signal input terminal and the ground. In a word, it is a way of short circuit trigger between signal input and GND negative pole.:
3. Please allow 1-3mm differs due to manual measurement.:
4. Due to the different display and different light, the picture may not reflect the actual color of the item. Thanks for your understand:
Package Included:
1 x 1 Channel Relay Module :

קונים כמו שהם אוהבים