• לאחרונה
1 PC סגסוגת אלומיניום סולר סולר דלק פילטר פריימר משאבת 16401-VC10D החלפה מתאימה לסיור GU Y61 ZD30 TD42

1 PC סגסוגת אלומיניום סולר סולר דלק פילטר פריימר משאבת 16401-VC10D החלפה מתאימה לסיור GU Y61 ZD30 TD42

ILS 21.89

כמות סחורה
זמין

【התאמה ל-】- מתאים במיוחד לסיור gu y61 zd30 TD42, בנוי למפרט OE מחמיר, בהתאמה מושלמת. 【מספרי OEM】- 16401-VC10 D משאבת פריימר סילטר דיזל, שנועדה להיות בעלת אותה צורה, ופונקציה כמו החלק המקורי של OEM. אנא בדוק שוב את מספר החלק של הפריט שלך, מידע תואם הוא רק לעיון. 【סגסוגת אלומיניום עמידה】- אימוץ חומר סגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה, משאבת הפריימר של סולל הדיזל שלנו עמידה ועמידה בלבוש, יש חיי שירות ארוכים. Workmanship מעודן】- משאבת פריימר של סולר דיזל, מהונדסת ציוד חדישה, ייצור מתוחכם באיכות מעולה. 【ביצועים יציבים】- נייר המסנן הפרימיום מספק ביצועים מעולים ויציבים ויעילות עבודה גבוהה. 【התאמה ל-】- מתאים במיוחד לסיור gu y61 zd30 TD42, בנוי למפרט OE מחמיר, בהתאמה מושלמת. 【מספרי OEM】- 16401-VC10 D משאבת פריימר סילטר דיזל, שנועדה להיות בעלת אותה צורה, ופונקציה כמו החלק המקורי של OEM. אנא בדוק שוב את מספר החלק של הפריט שלך, מידע תואם הוא רק לעיון. 【סגסוגת אלומיניום עמידה】- אימוץ חומר סגסוגת אלומיניום באיכות גבוהה, משאבת הפריימר של סולל הדיזל שלנו עמידה ועמידה בלבוש, יש חיי שירות ארוכים. Workmanship מעודן】- משאבת פריימר של סולר דיזל, מהונדסת ציוד חדישה, ייצור מתוחכם באיכות מעולה. 【ביצועים יציבים】- נייר המסנן הפרימיום מספק ביצועים מעולים ויציבים ויעילות עבודה גבוהה. מפרט : סוג פריט : סולל דיזל מסנן פריימר משאבת פריימר חומר : סגסוגת אלומיניום OE : 16401-VC10 D התאמה : התאמה לסיור GU Y61 ZD30 TD42 רשימת חבילות : 1 x סולל דיזל סילטר פריימר משאבת פריימר הערה : אנא אפשר שגיאה קלה עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. אנא בדוק שוב את מספר החלק של הפריט שלך, מידע תואם הוא רק העברה. אם אינך בטוח בפריט, אנא צור איתנו קשר לפני הקנייה כדי להימנע מיותרים, תודה! שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה אכפת לכם לפני שתזמינו.

מאפייני הסחורה

Item Type:
Diesel Fuel Filter Primer Pump
Material:
Aluminium Alloy
OE:
 16401-VC10D
Fitment:
Fit for Patrol GU Y61 ZD30 TD42
 :
Package List:
1 x Diesel Fuel Filter Primer Pump:
Note:
Please allow light error due to manual measurement. Thanks for your understanding. Please double check the part number of your item, matching information is just forreference.:
If you are unsure of the item, please contact us before buying to avoid unnecessaryreturn, thanks! :
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

קונים כמו שהם אוהבים