• לאחרונה
קולומביה נשים להתיז בצד ז ' קט

קולומביה נשים להתיז בצד ז ' קט

ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

100% ניילון. מיובא. סגירת רוכסן. מכונת כביסה. אומני-טק : טכנולוגיה קניינית זו מספקת הגנה חדירה לאוויר עמידה למים ונושמת, שומרת על האלמנטים של אמא טבע בחוץ, ובמקביל מאפשרת לפנים לנשום, שומרת על יובש ונוח ללא קשר לתנאים. מעיל גשם רב תכליתי : זמין במספר צבעים עכשוויים, מעיל הצד של קולומביה לנשים הוא מעטפת קלה לכל מזג אוויר, מושלמת לשכבות ולשימוש רב עונתי. מכסה המנוע המגן : משוך אותו למעלה או זרוק אותו לאחור, מכסה המנוע המתכוונן של השרביט ישמור עליך נוח ויבש, מוכן לכל גשם מפתיע. תכונות שימושיות : נבנה עבור טורנטים, זה רע מזג אוויר מעטפת כולל מתכוונן הוד, כבל מתכוונן מותניים, יד כיסים, ואלסטי חפתים כדי לשמור את אלמנטים החוצה. בנוי אחרון : תשומת הלב של קולומביה לפרטים היא מה שמבדיל את הלבוש שלנו מאחרים. אנו משתמשים רק את חומרים באיכות הגבוהה ביותר, מקצועי אומנות, ועמיד תפרים. זה הוא לטווח ארוך מעיל תוכל ליהנות עבור רבים גשום עונות לבוא. התזות רחוב אינן מתאימות למעיל אטום למים, נושם ואטום באופן קריטי. הוא עשוי מניילון עמיד אך קל משקל, עם מכסה מנוע מתכוונן ומותניים. 

 מעיל גשם קל משקל ורב-תכליתי עמיד למים, זמין במגוון צבעים עכשוויים. מעיל זה מנצל את המעטפת החיצונית הניילון האומני-טק האטומה שלנו, בשילוב עם בטנת טפטה נוחה-הוא מציע הגנה יומיומית מפני גשם ורוח, עם מכסה מנוע מתכוונן, כיסי יד, מותניים מתכווננים וחפתים אלסטיים כדי לשמור עליך מוגן ויבש.

 מוצע במספר צבעים וגדלים. שינוי גודל מורחב זמין. התאמה רגועה וקבועה. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול. אם אתה בא עם מספר חלקי, עגול עד למספר הבא אפילו. לחזה יש למדוד את החלק המלא ביותר של החזה, מתחת לבית השחי ומעל השכמות, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ורמה.

מאפייני הסחורה

קונים כמו שהם אוהבים