• לאחרונה
הר הגעש אדים | מפזר ניחוח שמן אתרי עם הגנה אוטומטית - ארומתרפיה של שמן אתרי להבה להבה מפזר ארומה לבית,

הר הגעש אדים | מפזר ניחוח שמן אתרי עם הגנה אוטומטית - ארומתרפיה של שמן אתרי להבה להבה מפזר ארומה לבית,

ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

ℌ [ערבות בטיחות] נהדרת להפסיק לעבוד באופן אוטומטי כשאין מים, מכשיר האדים הר געש מושלם להגדיר את הטיימר לחם למשך שעתיים ו 8 שעות, מאוד בטוח ואמין. ℌ [הטכנולוגיה העדכנית ביותר] הר הגעש הר הגעש הוא שימושים מעולים בטכנולוגיית הדיפוזיה המתקדמת ביותר, מושלמת לשיפור איכות האמיזציה ואיכות האוויר, שתוכננה עם טכנולוגיית ההתרחשות האחרונה. ℌ [ריצה אילמת] מושלמת עם 30 צליל מבצע אולטרה-קוואטי אולטרה-קוואלי, מכשיר האדים הר געש הוא נהדר לעזור לכם להירגע, ולהקל על הלחץ, מסוגל. ℌ [עמידות גדולה] מכשיר האדים הר הגעש מגיע עם שבב חכם, מעוצב עם פונקציית כיבוי אוטומטית, מפזר אוויר בטוח, עמיד ומעשי. ℌ [עיצוב רב-דרגתי] מכשיר האדים הר געש מגיע עם מצב הר געש ומצב להבה, נהדר שיש להם אפקטים חזותיים נהדרים, המסוגל לפלוט עשן כמו מדוזות או לשתף פעולה עם נורות LED כדי לדמות את אפקט הלהבה. תיאור : מכשיר האדים הר הגעש מושלם לשימוש יומיומי. מפרט : חומר : ABS+רכיבים אלקטרוניים תוצר גודל : 13.8*10.8 ס"מ/5.4*4.25 פרמטרים של תוצר : מתח קלט : 24 V/0.5 ACAPATY : קיבולת מים 360 מ"ל : בערך 10 WSPRAY נפח : 20 מ"ל/שעה —30ml/hspray תזמון : ריסוס רציף למשך 2/8 שעות "מצב להבה/מצב מדוזות הר הגעש" מצב להבה 20-30 מ"ל/שעה; מצב הר הגעש 5-10ml/מצב ​​מקווה : 1. במקרה של חיבור ל- DC24 V : 1.1 מקשי פונקציה. לחץ על מקש הפונקציה לראשונה כדי להיכנס למצב הר הגעש, האור דולק כברירת מחדל, ומחוון ה- ON פועל; ב. לחץ קצר על מקש הפונקציה בפעם השנייה כדי להיכנס למצב הלהבה, האור מופעל כברירת מחדל, והמחוון ON פועל; ג. לחץ על מקש הפונקציה בפעם השלישית כדי לכבות את הכוח (האור גם כבוי); (מחזור זה) 1.2 מקש אור : א. לחץ קצר על הפעם השלישית כדי לעבור לאפקט אור נשימה; ב. לחץ על לחץ על הפעם הרביעית כדי לכבות את האור; מפתח תזמון זה מחזור 1.3 : (ברירת המחדל אינה תזמון בעת ​​התחלה, והתזמון יחושב מחדש בעת מעבר מצבי) א. לחץ קצר לראשונה, בדרך כלל פתוח, על אור מחוון, הוא דולק; ב. לחץ קצר בפעם השנייה, העיתוי הוא שעתיים, ונורת המחוון של 2 שעות דולקת; ג. לחץ על לחץ על הפעם השלישית, העיתוי הוא 8 שעות שעות, ונורת המחוון של 8 שעות דולקת; 1.4 כאשר לא יתגלו מים, הוא יושבת אוטומטית .2. הערה : 2.1 אינם חורגים ממפלס המים המרבי בעת הוספת מים; 2.2 מוצר זה מצויד בפונקציית הגנה. אם הכיסוי העליון יוסר במהלך הפעולה, המכשיר ייפסק מייד והאור יבהב כתזכורת. אנא וודא שהכיסוי העליון נמצא במצב הנכון לפני תחילת ההתחלה, אחרת הוא לא יעבוד (שמור).

מאפייני הסחורה

Material:
ABS+electronic components
Product size:
13.8*10.8cm/5.4*4.25in
Product parameters:
Input voltage
Capacity:
water capacity 360ML
Power:
about 10w
Spray volume:
20ML/H—30ML/H
Spray timing:
continuous spray for 2/8 hours
Flame Mode/Volcano Jellyfish Mode:
Flame mode 20-30ml/h;:
Volcano mode 5-10ml/h:
Operating mode:
1. In the case of connecting to DC24V:
1.1 Function keys:
a. Short press the function key for the first time to enter the volcano mode, the light is on by default, and the ON indicator is on;:
b. Short press the function key for the second time to enter the flame mode, the light is on by default, and the ON indicator is on;:
c. Short press the function key for the third time to turn off the power (the light is also off); (this cycle):
1.2 Light key:
a. Short press the third time to switch to breathing light effect;:
b. Short press the fourth time to turn off the light; this cycle:
1.3 Timing key:
(the default is no timing ON when starting up, and the timing will be recalculated when switching modes)
a. Short press for the first time, normally open, ON indicator light, is on;:
b. Short press for the second time, the timing is 2H hours, and the 2H indicator light is on;:
c. Short press the third time, the timing is 8H hours, and the 8H indicator light is on;:
1.4 When no water is detected, it will automatically shut down.:
2. Note:
2.1 Do not exceed the maximum water level when adding water;:
2.2 This product is equipped with a protection function. If the upper cover is removed during the operation, the device will stop immediately and the light will flash as a reminder. Please make sure that the upper cover is in the correct position before starting up, otherwise, it will not work (reserved). :

קונים כמו שהם אוהבים