• לאחרונה
גמר ורוד מכאני מקלדת ארגונומי עיצוב הגלגול 64 מפתחות 3 מצבים אלחוטי מכאני מקלדת עבור בית

גמר ורוד מכאני מקלדת ארגונומי עיצוב הגלגול 64 מפתחות 3 מצבים אלחוטי מכאני מקלדת עבור בית

ILS 3.00

כמות סחורה
זמין

2 מתגים : ורוד מכאני מקלדת הוא זמין באדום וחום מתגים. את אדום מתג הוא מתאים למשחקים ולמשרד עבודה, ואת חום מתג הוא מתאים לבית משרד עבודה. 3 מצבים : 64 מפתחות מכאני מקלדת יש שלושה מצבי חיבור, אלחוטי או קווית, תומך אלחוטי 2.4 גרם; בט 3.0, 5.0; סוג ג, את מפתח קו הוא יותר נוח להפריד. 64 מפתחות פריסה : 3 מצבים אלחוטי מכאני מקלדת מפשט את נפח מבלי להקטין את פונקציה : את מותאם 64 מפתח פריסה מפשט את מורכבות והופך אותו קל לנשיאה. עיצוב ארגונומי : המקלדת המכנית של 64 מקשים כוללת פריסה ארגונומית המפחיתה את לחץ שורש כף היד והופכת אותה לנוחה יותר לשימוש. גלגול מקשים : למקלדת המכנית סוללת ליתיום נטענת מובנית בקיבולת גדולה של 1800 מיליאמפר / שעה, הנמשכת זמן רב וניתנת לטעינה במהלך חיבור קווי; במקביל, גלגול המקשים. 1. 3 מצבים : 64 מפתחות מכאני מקלדת יש שלושה מצבי חיבור, אלחוטי או קווית, תומך אלחוטי 2.4 גרם; בט 3.0, 5.0; סוג ג, את מפתח קו הוא יותר נוח להפריד.2. 64 מפתחות פריסה : 3 מצבים אלחוטי מכאני מקלדת מפשט את נפח מבלי להקטין את פונקציה : את מותאם 64 מפתח פריסה מפשט את מורכבות והופך אותו קל לנשיאה.3. 2 מתגים : ורוד מכאני מקלדת הוא זמין באדום וחום מתגים. את אדום מתג הוא מתאים למשחקים ולמשרד עבודה, ואת חום מתג הוא מתאים לבית משרד עבודה.4. גלגול מקשים : למקלדת המכנית סוללת ליתיום נטענת מובנית בקיבולת גדולה של 1800 מיליאמפר / שעה, הנמשכת זמן רב וניתנת לטעינה במהלך חיבור קווי; במקביל, גלגול המקשים.5. עיצוב ארגונומי : המקלדת המכנית של 64 מקשים כוללת פריסה ארגונומית המפחיתה את לחץ שורש כף היד והופכת אותה לנוחה יותר לשימוש.מפרט : סוג פריט : 3 מצבים אלחוטי מכאני קלידתחומר : אבסקולור : ורודשיטת חיבור : תמיכה אלחוטי 2.4 גרם; בט 3.0, 5.0; סוג ג תאורה אלחוטית : רגב מרובה תאורת מצבסכסוך של מפתחות : נ מפתח גלגולסוללה קיבולת : נבנה 1800 מיליאמפר / שעה ליתיום סוללה (כלול)ארגונומיה : תמיכהמתח עבודה : 5 וולט זרם עבודה : 300 מיליאמפר (מקס.) זרם המתנה : 0.5 מערכת תואמת : עבור חלונות 2000,בשבילי,עבור אקס-פי,עבור ויסטה,עבור ווין 7,עבור הרמוניות,עבור ווין 8,עבור ווין 10,עבור אנדרואיד, עבור ווין ומערכות אחרותכיצד להשתמש : יכול להיות מחובר, יכול להיות אלחוטי, יכול להיות מחובר לביט.חוטית : מצב חוטית, חבר והפעל.אלחוטי : לחץ והחזק את מחוון הערוץ כדי להבהב במהירות, ולאחר מכן חבר את מחבר יו אס בי 2.4 גרם ליציאת יו אס בי של המחשב. (הנורית חייבת להבהב לפני חיבור המתאם). חיבור : השם הוא כרטיס מפתח 3.0 / 5.0 קילו-בייט.נ+ה=ב. ט. ערוץ 1 מחוון ירוק נ+ר=ב.ט ערוץ 2 מחוון כחול נ+ט=ב. ט ערוץ 3 צהוב.

מאפייני הסחורה

Item Type:
3 Modes Wireless Mechanical Keyboard
Material:
ABS
Color:
Pink
Connection Method:
Support Wireless 2.4G; BT 3.0, 5.0; Type C Wired
Lighting:
RGB Multiple Lighting Modes
Conflict of Keys:
N Key Rollover
Battery Capacity:
Built in 1800mAh Lithium Battery (included)
Ergonomics:
Support
Working Voltage:
5V DC
Working Current:
300mA (max.)
Standby Current:
0.5mA
Compatible System:
For Windows2000,for ME,for XP,for Vista,for Win 7,for HarmonyOS,for Win 8,for Win 10,for Android,for IOS and Other Systems
How to Use:
Can be wired, can be wireless, can be connected to BT.:
Wired:
FN+Y wired mode, plug and play.
Wireless:
Press and hold the FN+Q channel indicator to flash quickly, and then plug the USB2.4G connector into the computer's USB port. (The light must be flashing before plugging in the USB adapter).
BT connection:
The name is BT3.0 Keybpard/BT 5.0 KB.
FN+E=BT channel 1 green indicator:
FN+R=BT channel 2 blue indicator:
FN+T=BT channel 3 yellow :

קונים כמו שהם אוהבים