• לאחרונה
N/A 3 שכבות מדף פינתי שמפו אמבטיה שמפו מחזיק מדף מקלחת מדף אחסון מטבח אגרוף חינם מטבח חצובה פינת עמדת

N/A 3 שכבות מדף פינתי שמפו אמבטיה שמפו מחזיק מדף מקלחת מדף אחסון מטבח אגרוף חינם מטבח חצובה פינת עמדת

ILS 4.89

כמות סחורה
זמין

מתלה האחסון, עשוי מפלדת אל חלד, הוא אנטי-קורוזיה ומוגן חלודה. אין סוגי התקנה כפולים של קידוח/קידוח. אם אתה לא רוצה לפגוע בקיר, אתה יכול להשתמש בדבק כדי להדביק, ללא צורך בקדחת. לדבק יש הדבקות חזקה ופרמנס אטום למים, מה שמבטיח יציבות. למקסם את שטח הקיר הלא מנוצל בחדר אמבטיה, שירותים וכו ', אנא הדביקו אותו על משטח חלק ויבש כמו אריחים, שיש, זכוכית, משטח עץ, משטח מתכת וכו', ואז לחץ למשך מספר שניות. מתלה האחסון, עשוי מפלדת אל חלד, הוא אנטי-קורוזיה ומוגן חלודה. אין סוגי התקנה כפולים של קידוח/קידוח. אם אתה לא רוצה לפגוע בקיר, אתה יכול להשתמש בדבק כדי להדביק, ללא צורך בקדחת. לדבק יש הדבקות חזקה ופרמנס אטום למים, מה שמבטיח יציבות. למקסם את שטח הקיר הלא מנוצל בחדר אמבטיה, שירותים וכו ', אנא הדביקו אותו על משטח חלק ויבש כמו אריחים, שיש, זכוכית, משטח עץ, משטח מתכת וכו', ואז לחץ למשך מספר שניות. מתלה האחסון עשוי מפלדת אל חלד 304 מפלדת אל חלודה. אם אתה לא רוצה לפגוע בקיר, אתה יכול להשתמש בדבק כדי להדביק, ללא צורך בקדחת. לדבק יש הדבקות חזקה ופורמנס אטום למים, להבטיח יציבות. השג את שטח הקיר שאינו בשימוש בחדר אמבטיה, שירותים וכו ' משטח יבש כמו אריחים, שיש, זכוכית, משטח עץ, משטח מתכת וכו ', ואז לחץ למשך מספר שניות. ספציפיות : סוג : אחסון פינת אמבטיה Rockcolor : כמו חומר ראווה : 304 גודל תוצר נירוסטה : l*w*h : 30* 11.5*4.5 ס"מ (11.81*4.52*1.77in) גודל החבילה : l*w*h : 33*14*7 ס"מ (12.99*5.51*2.75in) חבילה כוללת : 1 x סלס 1 x חבילה של ברגים מתאימים 1 x glue2 x הערת וו 1) רק תוכן החבילה לעיל, מוצרים אחרים אינם כלולים .2) בגלל ההבדל באור ומסך, צבע הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות .3) גודל אולי שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדד יד. אינפורמציה על חיובים נוספים לפריטים שנמסרו בינלאומית, אתה כקונה עשוי להיות כפוף לחיובים נוספים עבור חובות מע"מ ו/או מכס במדינתך. למידע נוסף על עלויות אלה, אנא צור קשר עם משרד המכס במדינתך. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות. אם הפריט שהתקבל פגום או שיש לו שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל כדי לפתור את הבעיה. אנו נשיב בהקדם האפשרי ונעשה כמיטב יכולתנו כדי לענות על הצרכים שלך! Ventilación, seca e higiénica, אין es fácil de criar bacterias.

מאפייני הסחורה

Type:
bathroom corner storage rack
Color:
As show
Material:
304 stainless steel
Product Size:
L*W*H
Package Size:
L*W*H
Package Includes:
1 x Basket:
1 x Pack of fitting screws:
1 x Glue:
2 x Hook:
NOTE::
1)Only the above package content, other products are not included.:
2) Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
3) Size maybe 1-2 cm error due to hand measure.:
Information on additional charges:
For items delivered internationally, you as a buyer may be subject to additional charges for VAT and/or customs duties in your country. For more information about these costs, please contact the customs office in your country.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
Ventilación, seca e higiénica, no es fácil de criar bacterias. :

קונים כמו שהם אוהבים