• לאחרונה
מתלה אמבטיה פינתי קיר דבק קיר תליה מארגן חלק חלקה לאגן האסלה מטבח חצובה מדף מקלחת ללא אגרוף

מתלה אמבטיה פינתי קיר דבק קיר תליה מארגן חלק חלקה לאגן האסלה מטבח חצובה מדף מקלחת ללא אגרוף

ILS 1.00

כמות סחורה
זמין

פשוט תדבק את הדבק השקוף על הקיר ותלה את מדף האמבטיה על הווים, ללא קידוח, התנועה הזו לא תפגע בקיר שלך ותשאיר בקלות ללא עקבות של סימנים. רכוב על קיר, הפוך את החלל שלך למסודר. ניתן להשתמש במדפים אלה בכל מקום, כמו חדר אמבטיה, מטבח וסלון וכו '. מושלם לאחסון תבלינים, תבלינים, דגנים, מוצרים משומרים, מטחנות פלפל מלח, או פריטים ביתיים כמו קרמים, איפור, לק, מגבות פנים, חומרי ניקוי, סבונים, שמפו ועוד ועוד. מושלם לאחסון דברים קטנים רבים. אתה יכול למקם את זה בכל מקום שאתה רוצה. עם השכבות, מדף זה יכול לחסוך את שטח החדר שלך למקסימום. השתמש בתוך המקלחת שלך כדי להחזיק אביזרי אמבטיה או על קיר האמבטיה כדי לאחסן נייר טואלט, מוצרי טיפוח, אביזרי שיער, רקמות, ציוד ניקוי, קוסמטיקה ועוד. מפרט : חומר : ABS פלסטיק צבע : לבן כתום כחול ירוק בגודל : כפי שהצמידה הערה : 1 : בגלל ההבדל בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. אנו מבטיחים שהסגנון זהה למוצג בתמונות. 2. גודל נמדד על ידי ידיים, יתכן שיש סטייה של 0.2-0.5 ס"מ 3. אם יש שאלות על הזמנה או משלוח, אנא אל תהסס לפנות אלינו בכל עת. אנו נגיב לך בהקדם האפשרי. אנא הבנת לחלוטין שאנחנו נמצאים באזור זמן שונה.

מאפייני הסחורה

Material:
ABS Plastic
Color:
WHITE ORANGE GREEN BLUE
Size:
as the photo
Note:
1:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee the style is the same as shown in the pictures.
2.Size is measured by hands, there may be 0.2-0.5cm deviation:
3. If any questions on order or shipment, please feel free to contact us at any time. We will respond you as soon as possible. Please fully understanding we are in different time zone. :

קונים כמו שהם אוהבים