• לאחרונה
מזרקת אקווריום גינה עמיד למים 15 וואט מתכווננת עם כבל חשמל עם 12 משאבת מים קלה לד תקע האיחוד האירופי

מזרקת אקווריום גינה עמיד למים 15 וואט מתכווננת עם כבל חשמל עם 12 משאבת מים קלה לד תקע האיחוד האירופי

ILS 2.67

כמות סחורה
זמין

המעטפת עשויה מחומר, ולכן היא עמידה. אייפ68 עמיד למים, הגנת בידוד, הוא בטוח יותר. משאבת צוללת במתח נמוך לפעולה בטוחה ושקטה. רעש נמוך, צריכת חשמל נמוכה, יעילות גבוהה. זה מתאים לאקווריום, דגי טנק, מזרקה. מגיע עם כמה חלקים, אתה יכול לעשות את חרירים שונים. יש לו 4 יניקה שיכול להחזיק את האקווריום בחוזקה. עם הוביל אור, יפה ומגניב. מאפיינים : המעטפת עשויה מחומר, ולכן הוא עמיד.אייפ68 עמיד למים, הגנת בידוד, הוא בטוח יותר.משאבת צוללת במתח נמוך לפעולה בטוחה ושקטה. רעש נמוך, צריכת חשמל נמוכה, גבוהה efficiency.It הוא מתאים לאקווריום, דגי טנק, מזרקה. מגיע עם כמה חלקים, אתה יכול לעשות את שונה nozzles.It יש 4 יניקה שיכול להחזיק את האקווריום בחוזקה. עם הוביל אור, יפה ומגניב.זה מים משאבת הוא מתאים צוללת עבור אקווריום מזרקת האקווריום, וכו'. עם אור הוביל, רעש נמוך ויעילות גבוהה. זה משאבת יוצר זרימת מים ומאוורר שלך אקווריום כדי לדמות טבעי אוקיינוס או נהר סביבה.מפרט : שם : משאבת מיםחומר עיקרי : אבסקולור : שחורמתח : 220-240 וולט (האיחוד האירופי)תדר : 50-60 הרץ וואט : 15 וואט.מקסימום : 15 וואט : 1000 ליטר לשעה.מקסימום : 150 ס מ אורך כבל חשמל : 140 ס מ גודל : כמו התמונות החבילה כוללת : 1 איקס משאבת מים1 איקס חלקיםהערות : 1. בשל תצוגה שונה ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מהצבע שמוצג בתמונה.2. בבקשה לאפשר 1-5 ממ מדידת סטייה בשל מדידה ידנית. תודה!3. אם יש לך כל בעיה עם המוצר קיבל או החבילה שלך חסר, אנא פנה אלינו בזמן, אנחנו נשיב בתוך 24 שעות.דגי טנק, בריכה, מזרקת מים משאבת.

מאפייני הסחורה

Name:
Water pump
Main material:
ABS
Color:
Black
Voltage:
220-240V (EU)
Frequency:
50-60Hz
Watts:
15W
Q.max:
15W
H.max:
150cm
Power cord length:
140cm
Size:
As the pictures
Package Includes:
1 x Water pump:
1 x Some parts:
NOTES:
1. Due to different display and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture.:
2. Please allow 1-5mm measuring deviation due to manual measurement. Thank you!:
3. If you have any problem with the product received or your package is missing, please contact us in time, we will reply within 24 hours.:
Fish Tank, Pond, Fountain Water Pump :

קונים כמו שהם אוהבים