• לאחרונה
58 ממ 0.35 אוניברסלי מקצועי עין דג סופר רחב זווית עדשה עבור מצלמה שחור

58 ממ 0.35 אוניברסלי מקצועי עין דג סופר רחב זווית עדשה עבור מצלמה שחור

ILS 24.28

כמות סחורה
זמין

- פוקוס : זה מאפשר לך לצלם את כל התמונות שאתה רוצה במרחק מוגבל. האפקט המעוות של עיני דגים יביא לך תחושה בלתי צפויה של הלם. *טוב הדמיה : בקלות ברגים על לחזית של העדשה שלך, ומייד מרחיב את שדה הראייה עבור מצטיין עין דג צילום. *עמיד : הגוף היה עשוי באיכות מתכת חומר, נגד עיוות, חסון ועמיד. יישום רחב : מתאים עבור רוב של מצלמה מצלמה דיגיטלית. *תאימות : מתאם עין דג זה תואם עם עדשות 58 ממ בלבד. מפרט : תכונות : 1.הגוף היה עשוי באיכות מתכת חומר, נגד עיוות, חסון ועמיד.2.בקלות ברגים על לחזית של העדשה שלך, ומייד מרחיב את שדה הראייה עבור מצטיין עין דג photography.3.It מאפשר לך לצלם את כל התמונות שאתה רוצה במרחק מוגבל. האפקט המעוות של עיני דגים יביא לך תחושה בלתי צפויה של הלם.4.מתאם עין דג זה תואם עם עדשות 58 ממ בלבד. 5.טווח הנוף לירות הוא כמה סנטימטר למרחק אינסוף. 6.מתאים עבור רוב של מצלמה מצלמה דיגיטלית.מפרט : חומר : אלומיניום מגנזיום סגסוגת + אופטי זכוכית + ציפוי סרטצבע : שחורחוט קוטר : כ. 58 מ מ/2.3 קוטר קדמי : כ. 67 מ מ/2.6 כוח אופטי : 0.35 בנייה : 3 , 3 גודל קבוצה : כ. 7.5 * 6 * 5 סנטימטר/3*2.4*2אריזה רשימה : 1*עדשה1*קדמי כריכה1*כריכה1*תיק נשיאה.

מאפייני הסחורה

Features:
1.The body was made of quality metal material, anti-deformation, sturdy and durable.:
2.Easily screws on to the front of your lens, and instantly expands the field of view for outstanding fisheye photography.:
3.It allows you to shoot all the pictures you want within a limited distance. The distorted effect of fish eyes will bring you an unexpected sense of shock.:
4.This fisheye adapter is compatible with 58MM lenses only. :
5.The shoot scenery range is several centimeter to infinity distance. :
6.Suitable for most of SLR camera and digital camera.:
Specifications:
Material:
Aluminum magnesium alloy + optical glass + coating film
Color:
Black
Thread Diameter:
Approx. 58mm/2.3in
Front Diameter:
Approx. 67mm/2.6in
Optical Power:
0.35
Construction:
3 , 3 Group
Size:
Approx. 7.5*6*5cm/3*2.4*2in
Packing List:
1*Lens:
1*Front cover:
1*Back cover:
1*Carrying bag:

קונים כמו שהם אוהבים