• לאחרונה
נשים ארוך מתולתל פאה, טמפרטורה גבוהה סיבי אופנתי סינטטי פאה

נשים ארוך מתולתל פאה, טמפרטורה גבוהה סיבי אופנתי סינטטי פאה

ILS 1.67

כמות סחורה
זמין

נשים ארוך מתולתל פאה : מעוצב היטב כדי להיראות ולהרגיש כמו טבעי שיער. זה יכול להביא לך קסם ואופנה.נהדר לשימוש יומיומי,מסיבות נושא, קוספליי, תלבושות או כמה אירועים מיוחדים. יישומים רחבים : אידיאלי למספרות, קוסמטיקאיות, מספרות ויופי תלמידי בית הספר. מושלם עבור נשים של יומי ללבוש, אנימה קוספליי, תלבושות מסיבת נושא אירועים או רק עבור מהפך או מתנה. עיצוב בגודל אחד : מתאים לצורות פנים שונות, העיצוב של החלק האמצעי יכול לשנות את צורת הפנים. לא רק נוח אלא גם יציב, אינך צריך לדאוג אם הוא ייפול או יתפוצץ על ידי הרוח. מוצר תכונה : הציפוי הפנימי הוא עשוי באיכות גבוהה רשת, אשר יש חדירות אוויר טובות, ביעילות מונע עיוות ומאריך את חיי שירות. פאה אופנתית זו נראית טבעית, יפה מאוד ונשית. היתרונות שלנו : יש לו גם מראה טבעי וגם מגע רך, מה שהופך את הפאה לסימולציה טבעית וגבוהה. יכול לשמש למסיבות, ליל כל הקדושים, משחק תפקידים או לשימוש יומיומי, עוזר לשנות סגנונות שיער כמו שאתה אוהב. תכונה : 1. מראה טבעי, רך ונוח למגע, כולל נראה אופנתי ורך, לגרום לך יותר מקסים לאחר לובש. 2. הציפוי הפנימי מאמץ רשת איכותית, בעלת חדירות אוויר טובה, מונעת ביעילות דפורמציה ומאריכה את זמן השימוש. 3. לא רק נוח אלא גם יציב, אינך צריך לדאוג אם הוא ייפול או יתפוצץ על ידי הרוח. 4. מתאים לנשים עם גדלי ראש שונים, אתה יכול להשתמש בו במסיבות, ליל כל הקדושים, משחק תפקידים או חיי היומיום. 5. מאמץ סיבי טמפרטורה גבוהה, באיכות גבוהה, התנגדות בטמפרטורה גבוהה, קל לניהול. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : פאה חומר : טמפרטורה גבוהה סיבים שימוש : מאוד אופנתי, אתה יכול להשתמש בו במסיבות, ליל כל הקדושים, משחק תפקידים או חיי היומיום. לובש שיטה : 1. רשת השיער פתוחה בשני הקצוות, תומכת ברשת בשתי ידיים ומניחה אותה מהחלק העליון של הראש לצוואר. 2. הצד של רשת השיער פונה כלפי מטה, והקצה הלא נעול של רשת השיער נצבט בשתי הידיים ורשת השיער נמשכת עד שהיא מכסה את כל שיערך. 3. התאם את הצד של התפר מאחורי קו השיער, להגיע פנימה ולשפשף את השיער באופן שווה, ולתקן אותו על החלק האחורי של הראש עם קליפ קטן, לא על הראש. 4. מומלץ לתקן את זה גם מלפנים וגם מאחור, שמאלה וימינה. שימוש בסיכת שיער יהפוך את רשת השיער לחזקה. לאחר השלמת מעל 4 צעדים, את רשת שיער לובש הוא בעצם סיים. רשימת חבילה : 1 פאה.

מאפייני הסחורה

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Wig
Material:
High Temperature Fiber
Usage:
Very fashionable, you can use it in parties, Halloween, role-playing or daily life.
Wearing Method:
1. The hair net is open at both ends, support the net with both hands, and put it down from the top of the head to the neck.:
2. The side of the hair net is facing down, and the un-locked end of the hair net is pinched with both hands and the hair net is pulled up until it covers all of your hair.:
3. Adjust the side of the seam to behind the hairline, reach in and rub the hair evenly, and fix it on the back of the head with a small clip, not on top of the head.:
4. It is recommended to fix it both front and rear, left and right. Using a hairpin will make the hairnet strong. After completing the above 4 steps, the hairnet wearing is basically finished.:
Package List:
1 x Wig:

קונים כמו שהם אוהבים