• לאחרונה
קז 'פל שיער אדם ישר שוזר פאה, 8-26 אינץ' פאת נשים, שיער חלק ארוך שחור טבעי, שיער אמיתי של נערה צעירה,

קז 'פל שיער אדם ישר שוזר פאה, 8-26 אינץ' פאת נשים, שיער חלק ארוך שחור טבעי, שיער אמיתי של נערה צעירה,

ILS 48.40

כמות סחורה
זמין

חומר : שיער טבעי/שיער אמיתי ( לחתוך מנערה צעירה תורם ). כיצד לזהות פאות : שיער אמיתי : לאחר שריפתו, צבט את השיער בידיים ליצירת אבקה. סיבים כימיים : לאחר שריפת, לצבוט את השיער עם הידיים שלך, כאילו פלסטיק נשרף, כל מקל יחד. פאה באיכות גבוהה : אף אחד-כימי מעובד, בריא, קופצני, מבריק עם גמישות גבוהה. מלא עבה, רך שיער סוף. ללא כל סבך צרות. ללא כל פיצול. האם אפשר לצבוע שיער או סלסול : כן, אתה יכול. חבילה כוללת : ישר וויבס * 3. צפוי משלוח תאריכים : צפון אמריקה : על 20-25 ימיםאירופה : על 15 כדי 20 ימיםיפן : על 10-15 ימיםמזרח התיכון : על 20 ימיםשם מוצר : ישר אריגצבע : טבעי שחורחומר : שיער טבעי (לחתוך מנערה צעירה תורם)מפרט : 8-26 אינץשיער סגנון : ארוך ישר שיעריכול שיער לצבוע או סלסול : כן, זה בסדרחבילה כוללת : ישר שוזר * 3באיכות גבוהה פאה : אף אחד-כימי מעובד, בריא, קופצני, מבריק עם גמישות גבוהה. מלא עבה, רך שיער סוף. ללא כל סבך צרות. ללא כל פיצול.כיצד לזהות פאות : שיער אמיתי : לאחר שריפתו, צבט את השיער בידיים ליצירת אבקה.סיבים כימיים : לאחר שריפת, לצבוט את השיער עם הידיים שלך, כאילו פלסטיק נשרף, כל מקל יחד.שלנו שיער לחבילה / 3.5 אונקיות (95 גרם כדי 105 גרם), אם אתה צריך כדי ליצור מלא שיער, בדרך כלל אתה צריך לקנות 3 חבילות.

מאפייני הסחורה

8-26 inch:
Hair style:
long straight hair
Can hair dye or perm:
Yes, it's OK
Package includes:
straight Weaves * 3:
High-quality wig:
None-chemical processed, Healthy, bouncy, shiny with high elasticity. Full thick, soft hair end. Without any tangle trouble. Without any split.
How to identify wigs:
Real hair:
After burning it, pinch the hair with your hands to form a powder.
Chemical fiber:
After burning, pinch the hair with your hands, as if plastic is burned, all stick together.
Our hair per bundle / 3.5 ounces (95 grams to 105 grams), if you need to form a complete hair, usually you need to buy 3 bundles. :

קונים כמו שהם אוהבים