• לאחרונה
Zsyxm ציור יהלום ציור שמן צבוע בעבודת יד מרקם מודרני על עבודות אמנות בד.

Zsyxm ציור יהלום ציור שמן צבוע בעבודת יד מרקם מודרני על עבודות אמנות בד.

ILS 13.10

כמות סחורה
זמין

ציור שמן מודרני בשילוב עם מסגרת, הצבע האקרילי הפרימיום על יש לשמור על הטווס טבעי כאילו הוא חי זמן רב יותר. ציור שמן צבוע בעבודת יד מצויר בעבודת יד לחלוטין הופך את הטווס לחיה בכל פרט ופרט, והמרקם על פני השטח מביא יותר יופי לציור. שמן טווס שמן ציור טווס הוא סמל של אצילות ופאר, קח אותו לחדר שלך ומוסיף עוד אלגנטיות לקישוט שלך. ציורים מצוירים ביד משמשים לקישוט, ולכן הוא מתאים לאירועים שונים כולל משרד, חדר שינה, סלון וכו '. הבחירה הטובה ביותר : ציור שמן טווס זה יוסיף צבע יפה לקירות שלך. יצירות אמנות דקורטיביות זו תהפוך לבחירה קלאסית עבור כל חדר בביתכם. המתנה הטובה ביותר : עבודתו של האמן היא הבחירה הטובה ביותר עבור המשפחה והחברים. זה יכול לשמש כקישוט קיר לסלון, מטבח, חדר שינה, חדר ילדים, משרד, מסעדה, בית קפה, בר או מקומות ציבוריים. מתנשמת שמן יפה היא תמיד מתנה טובה לאהובים שלך, ולשתף את היופי עם שלך משפחה וחברים. ספציפיות : סוג פריט : מרקם טווס מצויר ביד שמן שמן ציור חומר : קנבס + אקריליק-פרודוק גודל לא ממוסגר : בערך. 128 x 68.3 ס"מ / 50.4 x 26.9 אינץ 'גודל מסגרת : בערך. 120 x 60 ס"מ / 47.2 x 23.6 אינץ '(ניתן להשתמש בגודל זה לייצור מסגרת, ולבד יש קווי חלוקה ברורים, ולכן ניתן להרכיב אותו גם בהתאם לקווי ההפרדה.) פונקציה : מתאים לכל מיני קישוט חלל, קישוטים לרצפה, תליית קיר, התחממות בתים, מתנות וכו 'רשימת חבילות : 1 x ציור שמן צבוע ביד הערה : על מנת למנוע נזק למסגרת במהלך ההובלה, למוצר זה יש רק בד ונשלח ללא מסגרת. לאחר קבלת הסחורה, עליכם להרכיב את המסגרת בעצמכם. גודל המסגרת הוא 120 x 60 ס"מ / 47.2 x 23.6 אינץ ', והחלק הנוסף משמש לתיקון זה על המסגרת. השתמש במקל עץ מרובע 5 ס"מ כדי ליצור את המסגרת.

מאפייני הסחורה

Item Type:
Hand-Painted Peacock Texture Oil Painting
Product Material:
Canvas + Acrylic
Product Unframed Size:
Approx. 128 X 68.3cm / 50.4 X 26.9in
Product Frame Size:
Approx. 120 X 60cm / 47.2 X 23.6in (This Size Can Be Used To Make A Frame, And The Canvas Has Obvious Dividing Lines, Thus It Can Also Be Mounted According To The Dividing Lines.)
Function:
Suitable For All Kinds Of Space Decoration, Floor Decorations, Wall Hanging, House Warming, Gifting, Etc.
Package List:
1 X Hand-Painted Oil Painting Note:
In Order To Prevent Damage To The Frame During Transportation, This Product Only Has Canvas And Is Shipped Without Frame. After Receiving The Goods, You Need To Mount The Frame Yourself.:
The Size Of The Frame Is 120 X 60cm / 47.2 X 23.6in, And The Extra Part Is Used To Fix It On The Frame. Use A 5cm Square Wooden Stick To Make The Frame. :

קונים כמו שהם אוהבים