• לאחרונה
איופליה צלליות מקל צלליות מקל גליטר שיפוע צלליות מקל כפול צבע צלליות מקל 2 ב 1 שיפוע צלליות עיניים איפור

איופליה צלליות מקל צלליות מקל גליטר שיפוע צלליות מקל כפול צבע צלליות מקל 2 ב 1 שיפוע צלליות עיניים איפור

ILS 6.69

כמות סחורה
זמין

לטווח ארוך עמיד למים : איפור צלליות הוא עמיד למים ויכול לשמור על יפה עין איפור עבור עד 8 שעות של לובש זמן, ללא קמטים או דהייה. מספק מדהים מסתור כוח : צלליות רק צריך לסחוב את צלליות מקל, זה צלליות מקל יש גוונים שונים לבחירה, רק אחד מגע. מתאים לאירועים שונים : כפול צבע צלליות מקל הוא מתאים לפנאי, סלון, מסיבה, חתונה, וכו'. קל לשימוש : לאורך זמן צלליות הוא שני טון מקל, אתה יכול בקלות להשיג ללא רבב, טבעי איפור. קל צבע : צלליות מקל בקלות מתאר יפה צללים סביב העיניים, מציג ברור וחזק איפור אפקט, ביצוע אתה מוקסם ומקסים. תיאור : צלליות מקל יוצר להפליא סקסי ונשי עין איפור בקלות. מתאים לכל אירוע, אם זה הוא טבעי יומי איפור או גרנד ערב איפור, אלה מקלות של צלליות יכול להיות מושגת בקלות. את עין איפור צבעים יכול לשמש על שפות, פנים, רגליים וגוף. תכונות : צלליות מקל-צבע : כפי שמוצג. - חומר : תמצית צמח. - גודל : 12 על 2 על 2 סנטימטר/4.72 על 0.79 על 0.79 אינץ'. - סגנון : מס 3-מפרט : 2.5 גרם כיצד להשתמש : 1. השתמש בצבע הראשי כדי למרוח לאורך שורש הריסים, ולמרוח מזווית העין מאחור לפנים. 2. לאחר מריחת 2-3 פעמים בזווית העין, השתמש באצבעותיך כדי למזג קלות את הצללית, ובאופן טבעי לפרש את צללית השיפוע. חבילה כולל 1 * צלליות מקל.

מאפייני הסחורה

2.5g.:
How to use:
1. Use the main color to apply along the root of the eyelashes, and apply from the corner of the eye from back to front.:
2. After applying 2-3 times to the corner of the eye, use your fingers to lightly blend the eyeshadow, and naturally interpret the gradient eyeshadow.:

קונים כמו שהם אוהבים