• לאחרונה
FGHH PVC קלטת בידוד חשמלי קלטת אטום למים קלטת עמידה בחום קלטת קלטת טמפ 'גבוהה לכידת קלטת דבק עצמית חזקה

FGHH PVC קלטת בידוד חשמלי קלטת אטום למים קלטת עמידה בחום קלטת קלטת טמפ 'גבוהה לכידת קלטת דבק עצמית חזקה

ILS 2.33

כמות סחורה
זמין

★ סרט חזק אטום למים, הדבקה חזקה, מניעה מהירה של דליפה, הידבקות חזקה, קלה לשימוש. ★ חומר PVC, אטום למים ועמידה בפני לחות, כדי לענות על צרכים יומיומיים, חומר בטוח, איטום טוב, חיתוך חופשי, חזק ועמיד. ★ יש לה פיגור להבה חזקה וניתן להשתמש בהן בבטחה בתוך הבית ובחוץ. ★ קלטות בידוד חשמליות של PVC. סרט בידוד חשמלי מאושר עם תכונות מתיחה, הידבקות ותואמות מעולות. ★ קל לקרוע, צמיגות גבוהה, לקרוע את סרט המגן, יכול לדבוק במשטח של חורים שבורים שונים ויכול למנוע במהירות דליפה. ★ סרט חזק אטום למים, הדבקה חזקה, מניעה מהירה של דליפה, הידבקות חזקה, קלה לשימוש. ★ חומר PVC, אטום למים ועמידה בפני לחות, כדי לענות על צרכים יומיומיים, חומר בטוח, איטום טוב, חיתוך חופשי, חזק ועמיד. ★ יש לה פיגור להבה חזקה וניתן להשתמש בהן בבטחה בתוך הבית ובחוץ. ★ קלטות בידוד חשמליות של PVC. סרט בידוד חשמלי מאושר עם תכונות מתיחה, הידבקות ותואמות מעולות. ★ קל לקרוע, צמיגות גבוהה, לקרוע את סרט המגן, יכול לדבוק במשטח של חורים שבורים שונים ויכול למנוע במהירות דליפה. יש לו מימוש חזק, מושלם לכל מיני חוט שחבור, הגנה על בידוד על חוטים ואספקת חשמל וכן הלאה, כדי למנוע נזק לחוט וקצר. ★ מפרט : שם מוצר : Tape Product קטגוריה : Tape Product אטום למים גודל : 10 ס"מ רוחב ו -1.5 מ 'אורך תוצר צבע : חומר תוצר שחור : PVC ★ מפרט מוצר : נפח יחיד ★ הערה : מכיוון שאנו משתמשים בלוגיסטיקה בינלאומית, בדרך כלל לוקח 15-25 יום לספק. אם לא קיבלת אותו תוך 30 יום, אנא צור איתנו קשר בזמן. אם יש לך שאלות או בעיות לגבי מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונתמודד עם זה בהקדם האפשרי.

מאפייני הסחורה

Product Name:
Tape
Product category:
waterproof tape
Product size:
10cm wide and 1.5m long
Product color:
black
Product material:
PVC
★Product specifications:
single volume:
★NOTE:
Since we use international logistics, it usually takes 15-25 days to deliver. If you have not received it within 30 days, please contact us in time.:
If you have any questions or problems about this product, please feel free to contact us and we will deal with it as soon as possible. :

קונים כמו שהם אוהבים