• לאחרונה
קליפים לשיער גדול לנשים שיער עבה ושיער דק, 4 יחידות אחיזה חזקה 4.3 קליפס טופר, קליפ שיער גדול מט ללא

קליפים לשיער גדול לנשים שיער עבה ושיער דק, 4 יחידות אחיזה חזקה 4.3 קליפס טופר, קליפ שיער גדול מט ללא

ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

גודל וצבעוני : 11 * 4.7 * 5 סנטימטר / 4.33*1.85*1.97 סנטימטרים, 4 צבעים שיער טופר קליפים מספיק כדי לענות על הצרכים היומיומיים שלך. לא רק מייפה שלך שיער, אבל גם משיג חינני ומתוק טמפרמנט, לגרום לך מקסים ואלגנטי. כולל : שחור,ירוק,ורוד, חאקי. גבוהה-איכות חומר : שלנו בננה קליפים עשויים באיכות גבוהה אקריליק וחזק מתכת אביב,אשר הם עמיד, גמיש, לא רעיל, לא לפגוע שיער, גדול שיער קליפים הם החלקה ולא לנפץ בקלות, יכול אחיזה שלך שיער בחוזקה ללא לתפוס שיער או מחליק החוצה מהיד כאשר רטוב, קשה לשבור. צריך זה כל יום : כאשר אתה עושה פנים ניקוי, איפור, בישול, רחצה(מקלחת), היכרויות או עבודה, את ענק טופר קליפ מספק מהיר מזדמן סגנון או חצי רשמי תסרוקת גבוהה,זה חמוד שיער קליפים יכול לשמור על השיער שלך נקי ויבש. אז זה מתאים מאוד למסיבות, טקסים, ימי הולדת, נשפים או לבוש יומיומי. מתנה הטובה ביותר מתן : זה סגנון של שיער קליפ הוא אופנה וחמוד, וזה יכול לספק רבים שונה יפה שיער סגנונות, אז זה יכול להישלח לחברה שלך, אחות, אשתו או אמא במתנה של יום הולדת, חג המולד, ליל כל הקדושים, תודה נותן יום, חג האהבה, אמא של יום וכו'. אחריות : אם יש לך שאלות על הרכישה שלך, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו נגיב לך בהקדם האפשרי ולעשות כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיות שלך. בינדן 4 יחידות גדול שיער טופר קליפים החלקה גדול שיער טופר קליפים עבור עבה שיער,חזק להחזיק שיער אביזרי קליפים 4 צבע זמין עבור עבה שיער נשים ובנות מפרט : חומר : אקריליק&מתכת סגסוגת צבע : שחור,ירוק, ורוד, חאקי. סגנון : אופנה נשים שיער קליפים טופר. גודל : 11 * 4.7 * 5 סנטימטר / 4.33*1.85*1.97 סנטימטרים. למהדרוי שיער טופר קליפים? 1. יש לנו מספר צבעים בשבילך לבחור, אתה יכול להתאים אותם על פי התלבושת שלך של היום. 2. שלנו שיער קליפים יהיה להגן על שלך יפה שיער בצורה מושלמת, ואתה לא לדאוג את עמיד באיכות של טופר. 3. את משקל של גדול קליפים הוא מתאים לכל סוגים של שיער סגנון, אם השיער שלך הוא עבה או דק, זה מתון משקל לא להפוך את קליפ בקלות להחליק שלך ראש או להפוך שלך קרקפת מרגיש שלא בנוח. חבילה כולל : 4 יחידות סט אחד. אחריות : אם יש לך שאלות על הרכישה שלך, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו נגיב לך בהקדם האפשרי ולעשות שלנו להיות רח כדי לפתור בעיות שלך.

מאפייני הסחורה

Material:
Acrylic&Metal alloy
Color:
Black,Green,Pink, Khaki.
Style:
Fashion women hair clips claw.
Size:
11*4.7*5cm / 4.33*1.85*1.97inches.
Why Toderoy hair claw clips?:
1. We have multiple colors for you choose, you can match them according to your outfit of the day.:
2. Our hair clips will protect your beautiful hair perfectly, and you won't worry the durable quality of the claw.:
3. The weight of the large clips is suitable for every kinds of hair style, whether your hair is thick or thin, this moderate weight will not make the clip easily slip off your head or make your scalp feel uncomfortable.:
Package including:
4 Pcs one set.
Guarantee:
If you have any questions about your purchase, please feel free to contact us. we will respond to you as soon as possible and do our be st to solve your problems.

קונים כמו שהם אוהבים