• לאחרונה
חיות מחמד קערת אוטומטי מזין כלב מזון קערה עם מתקן מים כפול כלב שתיית קערת צלחת קערות עבור אספקת מזון

חיות מחמד קערת אוטומטי מזין כלב מזון קערה עם מתקן מים כפול כלב שתיית קערת צלחת קערות עבור אספקת מזון

ILS 52.90

כמות סחורה
זמין

האכלה מדעית : העיצוב נוטה 15 כדי להגן על עמוד השדרה הצווארי. גובה ההאכלה הנוח מקדם את בריאות העיכול והופך את הארוחות לנוחות יותר עבור חיות מחמד הסובלות מבעיות מפרקים, צוואר או גב. תמיכה יציבה החלקה : את מעט נוטה משטח מונע מזון מלגלוש. את בטיחות בסיס הוא אנטי טיפ, עם החלקה מדבקות בתחתית. קל לשימוש ונקי-פשוט לחץ על 0/15 תואר אבזם של קערת וזה יישאר משרד. האכלה מדעית : העיצוב נוטה 15 כדי להגן על עמוד השדרה הצווארי.גובה ההאכלה הנוח מקדם את בריאות העיכול והופך את הארוחות לנוחות יותר עבור חיות מחמד הסובלות מבעיות מפרקים, צוואר או גב.תמיכה יציבה החלקה : את מעט נוטה משטח מונע מזון מלגלוש.את בטיחות בסיס הוא אנטי טיפ, עם החלקה מדבקות בתחתית.קל לשימוש ונקי-פשוט לחץ על 0/15 תואר אבזם של קערת וזה יישאר משרד.הקערה ניתנת להסרה. מדיח כלים בטוח, לא מיקרוגל.נבחר גודל-2 גדלים לבחירה, מתאים לחיות מחמד בגדלים שונים, גם חתולים וכלבים.העיצוב האטרקטיבי נראה נהדר בעיצוב הבית.מפרט : לבן צבעחומר : עמ ' גודל : 13-24-21 סנטימטר/5.1-9.4-8. 3 בהחבילה כוללת : 1 איקס חיות מחמד מזין (אחרים לא כלול)שים לב כי בשל הבדל תאורה וצגי מחשב, אנחנו לא יכולים להבטיח כי בפועל צבע הוא 100% את אותו כמו בתמונה.בשל שיטות מדידה שונות, ייתכן שיש שגיאה של 1-2 סנטימטר.אם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.

מאפייני הסחורה

White color:
Material:
PP
size:
13×24×21cm/5.1×9.4×8.3in:
The package includes:
1 x pet feeder (others not included):
Please note that due to the difference in lighting and computer monitors, we cannot guarantee that the actual color is 100% the same as the picture.:
Due to different measurement methods, there may be an error of 1-2 cm.:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :

קונים כמו שהם אוהבים