• לאחרונה
DXMRWJ צמחים עגולים דשא פרחים ראש חותמת איטום שעווה עם ידית חותמות נחושת חותמות לחתונה הזמנה לחתונה

DXMRWJ צמחים עגולים דשא פרחים ראש חותמת איטום שעווה עם ידית חותמות נחושת חותמות לחתונה הזמנה לחתונה

ILS 0.33

כמות סחורה
זמין

1. בעבר לא היה שולחן דפוס, ולכן נעשה שימוש בשעווה איטום. תחילה הוא נשרף על המעטפה ואז הודפס עם כיסוי חותם טבעת. כאשר הוא מתייבש, הוא הופך לבלוק עבה ושברירי. מי שפתח את המכתבים יפגע בחותמת חותם השעווה. לפעמים החלק החיצוני של החבילה קשור יחד עם חוט דק או סרט נחמד. התפרים והחותמות נוטפים בשעווה איטום ואז מוטבעים כדי להפוך אותם ליפים ובטוחים יותר. 2. ניתן להשתמש בולים בכרטיסים, אלבומים, זכוכית, פלסטיק, עץ וכו 'נהדר לקישוט ומעטפות מעוותות, הזמנות, אריזות יין וכו'. 3. ניתן להחתים אותו על מכתבי אהבה בכרטיס חג המולד. הוסף מגע של ערך למכתבים, מעטפות, תעודות ומסמכים עם התאמה אלגנטית זו של שעווה ובולים צבועים באש שנראים וינטאג 'ומקסים. 4. ניתן להשתמש במסמכים חשובים, התכתבויות פרטיות כדי להימנע מגניבה, וחפצים איטום וכו ', כדי לאטום את שעוות צבע האש וחותמות מיוחדות. 5. עבודות מלאכה אישיות, ספר יד, DIY ספרותי, אריזות מתנה וכו '. בעבר לא היה שולחן דפוס, ולכן נעשה שימוש בשעווה איטום. תחילה הוא נשרף על המעטפה ואז הודפס עם כיסוי חותם טבעת. כאשר הוא מתייבש, הוא הופך לבלוק עבה ושברירי. מי שפתח את המכתבים יפגע בחותמת חותם השעווה. לפעמים החלק החיצוני של החבילה קשור יחד עם חוט דק או סרט נחמד. התפרים והחותמות נוטפים בשעווה איטום ואז מוטבעים כדי להפוך אותם ליפים ומאובטחים יותר .2. ניתן להשתמש בולים בכרטיסים, אלבומים, זכוכית, פלסטיק, עץ וכו 'נהדר לקישוט ומעטפות מעוותות, הזמנות, אריזת יין וכו' .3. ניתן להחתים אותו בכרטיס חג המולד מכתבי אהבה. הוסף נגיעה של ערך למכתבים, מעטפות, תעודות ומסמכים עם התאמה אלגנטית זו של שעווה ובולים צבועים באש שנראים וינטג 'ומקסים. מפרט : חומר : Copper Size : 30 מ"מ האירועים : 1. אנטי-מרפאים למכס, ביטחון, בנקאות, ביטוח, צדק ומחלקות אחרות. מלאכות ומתנות בדרגה גבוהה, כלי כתיבה, צרכים יומיומיים, מתנות מלאכה, הזמנות, אריזה .3. ניתן להשתמש במסמכים חשובים, התכתבויות פרטיות כדי להימנע מגניבה, וחפצים איטום וכו ', כדי לאטום את שעוות צבע האש וחותמות מיוחדות. עבודות מלאכה אישיות, ספר יד, DIY ספרותי, אריזות מתנה וכו '.1 x איטום ראש בול הערה : 1. בשל הצג השונה ואפקט האור, הצבע בפועל של הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהצבע שהוצג בתמונות. תודה! 2. אנא אפשר סטיית מדידה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. חותמת שעווה דקורטיבית של חותמת נרות.

מאפייני הסחורה

Material:
Copper
Size:
30mm
Applicable Occasions:
1. Anti-counterfeiting for customs, security, banking, insurance, justice and other departments.:
2. High-grade crafts and gifts, stationery, daily necessities, craft gifts, invitations, packaging.:
3. Important documents, private correspondence to avoid theft, and sealing objects, etc., can be used to seal the fire paint wax and special seals.:
4. Personal handicraft works, handbook, literary DIY, gift packaging, etc.:
1 X Sealing Stamp Head :
Note:
1. Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
2. Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement.:
DIY Scrapbook Candle Stamp Decorative Wax Seal :

קונים כמו שהם אוהבים