• לאחרונה
דלי FDIT תיק כלים מארגן מתכוונן דלי ריבוי כיסים תיק תיקים לגינה שכיבה אחסון ריבוי פונקציונל כלים.

דלי FDIT תיק כלים מארגן מתכוונן דלי ריבוי כיסים תיק תיקים לגינה שכיבה אחסון ריבוי פונקציונל כלים.

ILS 2.00

כמות סחורה
זמין

【מבחר החומרים תמיד היה קפדני】 תיק הגן עשוי מבד אוקספורד 600 D, שהוא חזק ועמיד. 【אנו מקצועיים בהכנת תיק כלי דלי】 כיסים הם מספיק עמוקים בכדי למנוע נפילה או הפסד של פריטים בשוגג, יכולים להחזיק פטישים, מקדחות, סורגי חטט וכלים אחרים עם ביד. פונקציה הבסיסית חייבת להיות הטובה ביותר בשדה】 תיק הגן עם עשרה תאים מספיק בכדי לשים כלי גינה, כפפות, שתייה ואפילו טלפונים סלולריים. 【העיצוב שלנו מהורהר וידידותי למשתמש】 לתיק כלים לגינה יש כפתור מחברים של וו ולולאה, שיכול לבצע התאמה בהתאם לדלי שלך, כדי לתקן את התיק, אנו מוסיפים וו על התיק. 【שימוש נוח ומשוב מצוין של משתמשים】 שומר על הכלים המבולגנים והמושלכים כלאחר יד מאורגנים ומסודרים, ומעניקים לך מארגן אחסון נוח וקל. 【מבחר החומרים תמיד היה קפדני】 תיק הגן עשוי מבד אוקספורד 600 D, שהוא חזק ועמיד. 【אנו מקצועיים בהכנת תיק כלי דלי】 כיסים הם מספיק עמוקים בכדי למנוע נפילה או הפסד של פריטים בשוגג, יכולים להחזיק פטישים, מקדחות, סורגי חטט וכלים אחרים עם ביד. פונקציה הבסיסית חייבת להיות הטובה ביותר בשדה】 תיק הגן עם עשרה תאים מספיק בכדי לשים כלי גינה, כפפות, שתייה ואפילו טלפונים סלולריים. 【העיצוב שלנו מהורהר וידידותי למשתמש】 לתיק כלים לגינה יש כפתור מחברים של וו ולולאה, שיכול לבצע התאמה בהתאם לדלי שלך, כדי לתקן את התיק, אנו מוסיפים וו על התיק. 【שימוש נוח ומשוב מצוין של משתמשים】 שומר על הכלים המבולגנים והמושלכים כלאחר יד מאורגנים ומסודרים, ומעניקים לך מארגן אחסון נוח וקל. תכונה : 1. קל לניקוי, תיק התיק קל לניקוי, כאשר הוא מלוכלך, אתה יכול לזרוק אותו למכונת כביסה. מפרט : תנאי : 100% חדש לגמרי סוג : כלי גינה חומר חומר : 600 D אוקספורד Fabric Color : כפי שמוצג ב- Picture Unfold גודל : בערך .97x27 ס"מ/38.2x10.6 משקל : כ- 204 גרם/7.2ozapplication : מתאים לכל מיני ניקוי גנים, טיפול במדשאה, תחזוקה ביתית, חפירה, עשבים, אדמה רופפת, ניפוח, השתלות וכו '. הערה : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך .2. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

מאפייני הסחורה

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Garden Tools Bag
Material:
600D Oxford Fabric
Color:
As shown in the picture
Unfold Size:
Approx.97x27cm/38.2x10.6in
Weight:
Approx.204g/7.2oz
Application:
Suitable for all kinds of garden cleaning, lawn care, home maintenance, digging, weeding, loose soil, inflating, transplanting, etc.
Package List:
1 x Garden Tools Bag :
Note:
1. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

קונים כמו שהם אוהבים