• לאחרונה
Jcbiz 12 pcs חלל אלומיניום S וו שטוח S צורת אמבטיה מטבח מעקה S קולב רב-תכליתי כפית סיר סיר מטליות וכו

Jcbiz 12 pcs חלל אלומיניום S וו שטוח S צורת אמבטיה מטבח מעקה S קולב רב-תכליתי כפית סיר סיר מטליות וכו

ILS 11.99

כמות סחורה
זמין

סוג : 12 יחידות שטח זהב אלומיניום שטוח וו, מתאים לתלייה על מוט עגול מתחת לקוטר 19 מ"מ. עשוי מטופל במיוחד על ידי חמצון חמצון גבוה סגסוגת אלומיניום מגנזיום, משטח אלקטרופורזה, לעולם לא חלודה ודועכת, עמידה בפני קורוזיה, ביצוע משובח, יציב ועמיד לשימוש. וו שטוח עם קצה חלק עגול, יציב יותר ובטיחות. קל להתקנה על כל מתלה או מדף ללא כלים. פתרון אחסון נהדר לתליית כל דבר במטבח, בחדר האמבטיה, בארון, בסדנה, במוסך, בגינה, בקמפינג וכו ', שם המרחב מוגבל ומבולגן. עובד היטב בארגון גאדג'טים למטבח שלך כמו סיר ותבנית בתצוגה, ושומר על אותן שמש בהגעה מהירה, ושחרר שטח מטבח וארונות. סוג : 12 יחידות שטח זהב אלומיניום שטוח וו, מתאים לתלייה על מוט עגול מתחת לקוטר 19 מ"מ. עשוי מטופל במיוחד על ידי חמצון חמצון גבוה סגסוגת אלומיניום מגנזיום, משטח אלקטרופורזה, לעולם לא חלודה ודועכת, עמידה בפני קורוזיה, ביצוע משובח, יציב ועמיד לשימוש. וו שטוח עם קצה חלק עגול, יציב יותר ובטיחות. קל להתקנה על כל מתלה או מדף ללא כלים. פתרון אחסון נהדר לתליית כל דבר במטבח, בחדר האמבטיה, בארון, בסדנה, במוסך, בגינה, בקמפינג וכו ', שם המרחב מוגבל ומבולגן. עובד היטב בארגון גאדג'טים למטבח שלך כמו סיר ותבנית בתצוגה, ושומר על אותן שמש בהגעה מהירה, ושחרר שטח מטבח וארונות. מפרט : סוג : וו שטוח צבע : חומר זהב : אלומיניום מרחב מתאים ל : תליה על מוט עגול מתחת לקוטר 19 מ"מ העשוי מטופל במיוחד על ידי חמצון חמצון גבוה סגסוגת מגנזיום אלומיניום, משטח אלקטרופורזה, לעולם לא חלודה ודועכת, עמידה בפני קורוזיה, עבודה עדינה, יציב ועמיד לשימוש. וו שטוח עם קצה חלק עגול, יציב יותר ובטיחות. קל להתקנה על כל מתלה או מדף ללא כלים. פתרון אחסון נהדר לתליית כל דבר במטבח, בחדר האמבטיה, בארון, בסדנה, במוסך, בגינה, בקמפינג וכו ', שם המרחב מוגבל ומבולגן. עובד היטב בארגון גאדג'טים למטבח שלך כמו סיר ותבנית בתצוגה, ושומר על אותן שמש בהגעה מהירה, ושחרר שטח מטבח וארונות. תוכן חבילה : 12 יחידות חלל אלומיניום שטוח וו הערות : יש כמה הבדלים בצבע בין תמונה לנושא אמיתי, אנא עיין בנושא האמיתי.

מאפייני הסחורה

Type:
Flat S Hook
Color:
Gold
Material:
Space Aluminum
Fit for:
Hanging on round rod below 19mm diameter
Made of specially treated by high temperature oxidation aluminium magnesium alloy, electrophoresis surface, never rust and fade, corrosion resistant, fine workmanship, sturdy and durable to use.:
Flat hook with round smooth end, more stable and safety. Easy to install on any rack or shelf without any tools. :
Great storage solution for hanging anything in your kitchen, bathroom, closet, workshop, garage, garden, camping and etc. where space is limited and messy.:
Works well in organizing your kitchen gadgets like pot and pan on display, and keep those sundries within quick reach, and free up kitchen and cabinet space. :
Package Content:
12pcs Space Aluminum Flat S Hook:
Remarks:
There is some differences in color between picture and real subject, please refer to the real subject.

קונים כמו שהם אוהבים