• לאחרונה
דיבורית מאוורר, אין מאוורר להב רוח איסוף עיצוב טורבינות לאסוף רוח עיצוב צוואר מאוורר 2000 מיליאמפר /

דיבורית מאוורר, אין מאוורר להב רוח איסוף עיצוב טורבינות לאסוף רוח עיצוב צוואר מאוורר 2000 מיליאמפר /

ILS 17.26

כמות סחורה
זמין

הטורבינות אוספות רוח, הרוח מוכפלת, והרב‑להב אוסף את הרוח, מפחית את תנודות האוויר, חוסך באנרגיה והופך אותו לשקט יותר. תומך עבור שלושה הילוכים של מהירויות התאמה, את רוח מהירויות יכול להיות מותאם כמו שלך צריך. לסוללה בעלת קיבולת גדולה חיי סוללה ארוכים, עם קיבולת סוללה של 2000 מיליאמפר / שעה, וניתן להשתמש בה עד 10 שעות. הרוח הייחודית נושבת מלמעלה, מהצוואר ועד הסנטר, אל הלחיים, אתה יכול להרגיש את רעננות הרוח. משלוח שלך ידיים, יש אטב עיצוב מאחורי מאוורר, אשר יכול להיות תלוי על המותניים שלך כדי לעשות יותר דברים. כבל. תכונה : 1. לסוללה בעלת קיבולת גדולה חיי סוללה ארוכים, עם קיבולת סוללה של 2000 מיליאמפר / שעה, וניתן להשתמש בה עד 10 שעות.2. אין מאוורר להב רוח איסוף עיצוב, כבר לא צריך לדאוג שיער הסתבך עם מאוורר להבים.3. משלוח שלך ידיים, יש אטב עיצוב מאחורי מאוורר, אשר יכול להיות תלוי על המותניים שלך כדי לעשות יותר דברים.4. הרוח הייחודית נושבת מלמעלה, מהצוואר ועד הסנטר, אל הלחיים, אתה יכול להרגיש את רעננות הרוח.5. הטורבינות אוספות רוח, הרוח מוכפלת, והרב‑להב אוסף את הרוח, מפחית את תנודות האוויר, חוסך באנרגיה והופך אותו לשקט יותר.מפרט : סוג פריט : מאווררחומר : צבע : כפי שמוצג בתמונהמשקל : כ.218 גרם / 7.7 עוז מתח : 5 וולט זרם : 1 כוח : 6 וואט סוללה : סוללת ליתיום פולימרית 2000 מיליאמפר / שעה (כלול)זמן שימוש : הילוך 1 למשך 10 שעות, הילוך 2 למשך 5 שעות, הילוך 3 למשך 3 כיצד להשתמש לחץ על הכפתור בפעם הראשונה להילוך נמוך, לחץ שוב להילוך בינוני, לחץ בפעם השלישית להילוך גבוה ולחץ על הכפתור בפעם הרביעית כדי לכבות את המאוורר, ולחזור בתורו. רשימת חבילה : 1 מאוורר 1 שרוך 1 כבל 1 מדריך הוראות הערה : צגים אינם מכוילים אותו דבר, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפייני הסחורה

Item Type:
Fan
Material:
ABS
Color:
As shown in the picture
Weight:
Approx.218g/7.7oz
Voltage:
5V
Current:
1A
Power:
6W
Battery:
Polymer lithium battery 2000mAh (included)
Use Time:
1st gear for 10h, 2nd gear for 5h, 3rd gear for 3h
How to Use:
Click the button for the first time for low gear, click again for medium gear, click for the third time for high gear, and click the button for the fourth time to turn off the fan, and cycle in turn.:
Package List:
1 x Fan:
1 x Lanyard:
1 x USB Cable:
1 x Instruction Manual:
Note:
Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

קונים כמו שהם אוהבים